noen flere som har det slik?

tojenter

Forumet er livet
Det er ikke bestandig Caroline vil ta puppen.... og da må jeg pumpe meg å gi det på flaske. Har jo mye melk og det er ikke noe i veien med utdrivnings refleksen for det renner jo... men likevel vil hun ikke ta puppen...
Er bare på dagen dette skjer. Om kvelden om morran ta hun puppen som bare det[8|]

du har ikke rett og slett for full pupp når ho skal ha mat? sånn at det blir vanskelig å få tak? Var en periode Nathan sleit med ene puppen min fordi den var for full, så jeg måtte rett og slett gi han mat litt før sånn at puppen ikke var så stinn.

hmmm prøve det da!!! takk for tipset

ORIGINAL: ainakor79

hmmm prøve det da!!! takk for tipset

evt håndmelk litt først....oppnår det samme

Har samme erfaring. Håndmelking i noen sekunder hjelper til at det bli lettere for han å ta i.

hun har ikke noe problem med å få tak, men hun vil rett og slett ikke ha puppen..... prøvde igjen i sta og hun begynner å hyle med en gang... .. og melken kommer lett som bare det, men flasken vil hun ha.... og sulten er hun... jaja godt hun vil ta puppen om morningene i hvertfall så slippe jeg å begynne å varme flaske kl 05.30

hun har ikke noe problem med å få tak, men hun vil rett og slett ikke ha puppen..... prøvde igjen i sta og hun begynner å hyle med en gang... .. og melken kommer lett som bare det, men flasken vil hun ha.... og sulten er hun... jaja godt hun vil ta puppen om morningene i hvertfall så slippe jeg å begynne å varme flaske kl 05.30

Hehe..her går det i MME så jeg har god erfaring med å stå på kjøkkenet og fkse i tide og utide..vært mye enklere å bare vippet ut puppen ja[;)]

mathias har det sånn ca 1 gang på ettermiddagen(hver dag den siste uken), og det eneste som hjelper er flaske....pumper jo, så har alltid 200-300 ml stående i kjøleskapet[;)]...men vet virkelig ikke hvorfor....[:'(] 

Back
Topp