Noen flere som har det slik?

Lykke.

Forelsket i forumet
Har siden før påske hatt en følelse av at jeg har en klump i halsen som det ikke går an å svelge bort. Den er konstant hele dagen, bortsett fra når jeg spiser. Det er fryktelig ubehagelig, og jeg begynner å lure på om det kan ha noe med graviditeten å gjøre. Er det flere som har opplevd/Opplever noe slikt?

Hmm,nei kan ikke si jeg har hatt den følelsen nei...
Aneeer ikke hva det kan være heller....[8|][:)]

Jeg hadde det slik, men det var en stund før jeg ble gravid. Legen tok mange prøver men fant ingenting. Etter en stund forsvant den. Gå til legen din så sjekker han det nok.

Har vært til Øre nese hals lege, men han kunne ikke se noe. Henvist videre til ultralyd av halsen.

Har legen sjekket deg for høyt/lavt stoffskifte? Jeg har lavt stoffskifte og kjenner ofte den klumpen i halsen når jeg ikke er riktig medisinert. Også hos meg "hjelper" det å spise..[:)]

ORIGINAL: Malla_85

Har legen sjekket deg for høyt/lavt stoffskifte? Jeg har lavt stoffskifte og kjenner ofte den klumpen i halsen når jeg ikke er riktig medisinert. Også hos meg "hjelper" det å spise..[:)]
De sjekker visst ikke sånt på gravide,ifølge legen min.Fordi gravide får samme verdier måles ved lavt stoffskifte iallefall.
Sa legen min,men han er TARD så tar ikke det for god fisk,hehe

ORIGINAL: Nøtteknekkern

De sjekker visst ikke sånt på gravide,ifølge legen min.Fordi gravide får samme verdier måles ved lavt stoffskifte iallefall.

hehe, er ikke alle legene som er helt gode nei [8D] Jeg vet bare at når en er gravid og etter fødsel så er det noen kvinner som får lavt stoffskifte. Er hvertfall uansett å få det sjekket opp - for det er ikke noe godt å gå sånt[;)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

hehe, er ikke alle legene som er helt gode nei [8D] Jeg vet bare at når en er gravid og etter fødsel så er det noen kvinner som får lavt stoffskifte. Er hvertfall uansett å få det sjekket opp - for det er ikke noe godt å gå sånt[;)]
Jeg har jo gått i nesten 2 år,å har vært HORMONELL som POKKER,mistet EXTREMT mye hår,glemmer ting,klarer ikke gå ned i vekt,tørr hud,på tross av smøring og mye vann drikking etc etc

Og var ALTFOR treg med å komme meg til legen,men han gadd ikke sjekke,for han så ikke noe point ved å gjøre det.
Så,får bare vente...Nok engang....[;)]

Jeg føler også jeg har en klump i halsen, men jeg tenker (siden jeg spyr og er kvalm hele tiden) at dette er spy kl,umpen min som ligger der å lurer liksom... Slitsomt er det uansett.

Håper du finner utav noe mer

Ser på nettet at om du er plaget med kvalme, så er det en del gravide som får denne klumpen i halsen.. Ellers virker det som Malla sier her, lavt stoffskifte?

Jeg har ikke peiling altså, så ikke stol på det jeg sier, var bare det jeg fikk opp da jeg googlet det [;)]

får håpe det går over snart, da...

Takk for svar, jenter. Det hjelper å lufte det litt med dere. Kan lissom ikke ty til andre enn enda, da jeg ikke har fortalt om graviditeten til hverken familie, venner eller kjente. [;)]

Har ikke sjekket stoffskiftet men har plan om å gjøre det når jeg skal til legen igjen etter anbefaling av øre nese hals legen. Håper virkelig at det er noe de kan gjøre med det, for å gå rundt slik er en mare. I går kveld kom hele middagen i retur da den klumpen skaper mye ubehag og kvalmefølelse til tider. Skal bestille legetime etter UL på tirsdag, da vet jeg hvor langt jeg er på vei, og legen vil ha meg inn til førstegangskontroll!

Back
Topp