Noen flere som har det sånn?

Babyfisimagen

Blir kjent med forumet
Jeg har i flere mnd'er nå slitt med at jeg er rød/lilla nederst på framsiden av leggene mine, og flekkvis bak på leggene. Det har nå begynt å klø/prikke litt i huden der... Jeg har hele tiden lurt på om d kan være dårlig blodsirkulasjon/blodtilførsel pga svangerskapet. Jm har ikke sagt noe på dette, så jeg har antatt at jeg bare har tatt feil da -at det ikke ér noe liksom... Nå den siste uka har jeg følt d har blitt enda litt verre, og nå får jeg melkesyre og blir skjelven i bena av å gå bare korte lengder (fra stua til toalettet f.eks).. Idag har jeg også vært skjelven i resten av kroppen, men det kan også hende er pga glemt å spise et måltid mellom frokost og middag.

Men er det flere som har opplevd å ha det sånn i bena....?
 
Nei, har ikke opplevd det du beskriver med beina, men høres ut som noe som er lurt å sjekke opp :) Legekontoret er jo stengt nå i helga, men kanskje dette er noe man kan ta opp med føden over telefon?
Ville bare si at jeg kjenner meg igjen når du sier at du har vært skjelven og spist lite. Jeg har gått for langt noen ganger og endt opp sittende skjelven på gulvet, mens jeg desperat har stappet i meg noe mat og drikke.
 
Jeg hadde sånne flekker du snakker om, nederst på leggen (en på innsiden helt nede ved sokkekanten, og en på yttersiden litt lengre opp.)
Det klødde i starten, men det ga seg etterhvert.
Flekkene ble værende ut hele graviditeten, og er nå nesten borte 1 uke etter fødsel.
Jeg aner ikke hva det kom av, men det var kun på venstre ben, hvor jeg også har åreknuter..!
Derfor tenker jeg det har med blodsirkulasjon å gjøre..
(På høyre bein har jeg operert bort åreknuter.)
 
Back
Topp