noen flere som har blitt gravide??

Heidi10+12

Gift med forumet
var jo en del som er prøvere igjen her..
så har det gitt no resultet enda??

ikke gravid her igården nei....har 3 søte barn som er friske og raske så er vel egentlig fornøyd med det.....tror neppe det blir et barn mer her i gården....isåfall er det en attpåkladd om mange år og når den tid kommer er jeg nok gått ut på dato....[:D]

Herreguuuud nei. Ikke på noen år enda!

Ikke gravid, men prøver [8D] Har bare hatt mensen en gang etter fødselen da, så da tar det litt tid. Haster ikke uansett [:)]

Tror ikke det :p

Vi tar det litt som det kommer vi da, så vil vel egentlig ikke kalle oss heeeeeelt prøvere [;)][:D]
Men, skulle hatt mens på torsdag og den har enn å ikke kommet, så...
[8|][:)]

nei, venter nok en stund enda ja, om et par år kanskje!!

ORIGINAL: Camillalatte

Vi tar det litt som det kommer vi da, så vil vel egentlig ikke kalle oss heeeeeelt prøvere [;)][:D]

Oioioi...så spennende...da må du ta test..og dele resultatet med oss [:D][;)]

ORIGINAL: Neah

sign!

ORIGINAL: Neah

Her blir det ikke flere før KANSKJE om 5-6 år. Nok med mine to små [:)]

Skulle hatt mensen for noen dager siden, så da måtte jeg bare ta en test idag! [8D] Men den var negativ.
Går ikke på noen piller, så det kan egentlig skje når som helst. Men vi stresser ikke...

Hehe, din nysgjerrigper! [;)] Jeg fikk mensen i dag jeg, bare sånn til opplysning. [;)]

Venter fortsatt på mensen...

ORIGINAL: lillebebis

Uuuuu[:)] Spennans! Har den vært regelmessig til nå eller? Når trodde du du sku hatt den da? Blir d test der i gården snart eller...?  Lykke til uansett hva d blir t da[:)]

ORIGINAL: Chisme

Uuuuu[:)] Spennans! Har den vært regelmessig til nå eller? Når trodde du du sku hatt den da? Blir d test der i gården snart eller...?  Lykke til uansett hva d blir t da[:)]

Nei den er ikke regelmessig, kommer når den vil :p Men blir allikevel litt nervøs når jeg skal ha den, for kjenner ingenting til at den skal komme :p Skulle hatt den for 4 dager siden, så tror ikke jeg er gravid nei ;p Venter til freddan med å teste ;)

Og vi hadde sex uten beskyttelse rundt eggløsninga, så hvem vet ;p

ORIGINAL: Chisme

Nei den er ikke regelmessig, kommer når den vil :p Men blir allikevel litt nervøs når jeg skal ha den, for kjenner ingenting til at den skal komme :p Skulle hatt den for 4 dager siden, så tror ikke jeg er gravid nei ;p Venter til freddan med å teste ;)

Og vi hadde sex uten beskyttelse rundt eggløsninga, så hvem vet ;p

Fremdeles spenning i lufta her altså! [8D] Må si fra om tanta kommer eller om d skjer noe anna rart inni der da...! [:)]

Back
Topp