Noen flere som er plaget bekkenløsning??

Auuuuuu.... Bekkenløsningen denne gangen er mye verre enn med snuppa... No er det vondt framme i bekkenet, bak og i svangen :/ Går til behandling og hadde siste tirsdag 19 mars og så var det jo påske så ble ingenting da siden hun tok ferie fredagen før påskeuka.. Men er de siste dagene det er kommet... Fysioteraoeuten anbefalte meg og ikke kjøre bil på langturer for det sliter på bekkent... Er sykemeldt og har vært dt siden 13 februar pga bekkenet...

Veldig plaga ! :( kan ikke stå å kle på meg lenger.. :p må sitte.. Sliter med å få på skoene og vagger som en gås :p
Får kommentar i ny å ne : " Du går vondt ja!"
Jaaa! Det gjør jeg :p hehe!

Jeg kjenner meg dessverre godt igjen her. Det har vært vondt en god stund allerede, og går til behandling hos Manuellterapeut (får det gratis pga gangproblemer), og til bekkentrening i gruppe. Det er veldig frustrerende, spesielt i forhold til sønnen min, som jeg føler at ikke får den engasjerte lekemammaen han fortjener... Hadde ikke trodd det skulle bli så ille så fort, og føler at det lett blir lenge til august nå! Sist svangerskap satte min jordmor akupunktur i ørene mine, men hun har pensjonert seg, så må finne en annen løsning. Har du prøvd mer en fysio?

Veldig plaga ! :( kan ikke stå å kle på meg lenger.. :p må sitte.. Sliter med å få på skoene og vagger som en gås :p

Huff... Kjenner meg igjen der ja.. Jeg klarer heller ikke å gå vanlig. :( Men har en super fysioterapeut som er kjempe flink hun er spesialisert innen bekken.. Ligger på varmepute en halv time før selve behandlingen og det hjelper masse...

Jeg kjenner meg dessverre godt igjen her. Det har vært vondt en god stund allerede, og går til behandling hos Manuellterapeut (får det gratis pga gangproblemer), og til bekkentrening i gruppe. Det er veldig frustrerende, spesielt i forhold til sønnen min, som jeg føler at ikke får den engasjerte lekemammaen han fortjener... Hadde ikke trodd det skulle bli så ille så fort, og føler at det lett blir lenge til august nå! Sist svangerskap satte min jordmor akupunktur i ørene mine, men hun har pensjonert seg, så må finne en annen løsning. Har du prøvd mer en fysio?

Har og gangvansker og kraftig bekkenløsing så får det også gratis hos fysioterapeut. nei går kun på fysio

Javisst! Har slitt lenge med smerter bak, altså fra korsryggen og ned i låret. Det har så og si blitt skiftet ut med smerter foran. Det gjør noe så sabla vondt, spesielt etter at jeg har sitti/liggi en stund. Har fått henvisning til fysio, så ringer i morgen... Går som ei gås og orker ikke å løfte noenting...

Har og gangvansker og kraftig bekkenløsing så får det også gratis hos fysioterapeut. nei går kun på fysio
Huff! Det er ikke noe moro! Blir lenge til august slik sett :)

Var å bar på minstemann i går å da sa det stopp hos meg. Klarer ikke stå på venstre fot.:( går over for så å komme tilbake litt. Kommer som slike "stikk " på venstre side av og til i gange... Så håper jeg klarer å holde det i sjakk en stund til.. Å ikke for å glemme når man i tillegg er tissetrengt. Oh my god. Da gjør det vondt .... Var litt plaget i symfysen sist.

Samme her. Er VELDIG plaga og har vært det i de to forrige svangerskapene også:( slitsomt når en har to små fra før som skal hentes og bringes i bhg og så jobber jeg 40% enda.

Jepp, er nok det du!! Går til fysio 2 ganger i uka å trener slynge. Hadde bekkenløsning sist svangerskap og, men da hadde eg i symfysen.. Denne gangen kom det først bak, mest på venstre side som stråler ned i foten.. Men og til tider fremme. Har sykemeldt meg 20 % og har tilrettelegging. Men det er ikke så lett når en jobber som hjelpepleier.. Så får se hvor langt det går!

jeg har også bekkenløsning, er sykemeldt 50 % fremover og har fått henvisning til fysioterapaut. Så da må jeg vell google å se om det finnes noen å anbefale i trondheimsområdet. Noen ganger føles det ut som om hele røkkla neddi der holder på å falle ut... for noe styr... men puta mellom føttene er min beste venn på natta....

Noen ganger føles det ut som om hele røkkla neddi der holder på å falle ut... for noe styr... men puta mellom føttene er min beste venn på natta....
Jeg har laget en "pølse" av en dyne og et gammelt dynetrekk som jeg har sydd stramt rundt dyna. Da får jeg lagt mellom bena, og i tillegg under magen. Liker den godt :)

Back
Topp