Noen flere som er gått ned i stilling på jobb?

Safir91

Flørter med forumet
Har hatt tilrettelegging på jobb i September, jobber nattskift og lederen min har ordnet med at noen kommer å hjelper meg med morgenstell den siste tiden. Alikevel kjenner jeg at jeg får en del smerter etter endt skift, skal nå forsøke å gå ned 50%. Dette har jeg snakket med min leder om, har legetime på mandag.

Lederen min er helt super, og virker å ha veldig god forståelse for situasjonen. Jeg startet i jobben i sommer da jeg var allerede 3mnd gravid. Så det var ikke noe gøy å begynne å kreve tilrettelegging allerede etter kort tid :dead: Det er i hovedsak bekkensmerter med stråling ned i foten jeg sliter med. Hvordan er deres situasjon ifht jobb? Får dere tilrettelegging?

Jeg er 20% sykmeldt og jobber som lærer. Jeg merker at dette er litt lite, så jeg håper å kunne gå opp til 40 eller 50% snart. Jeg plages ikke så mye fysisk annet enn at jeg er tyngre, og går saktere, men psykisk da jeg mistet mitt første barn til termin.

Er nå blitt 50% sykemeldt pga bekkenet og graviditetsplager generelt. Det ble plutselig tungt å gå gravid :hilarious: Er mekaniker så har fått litt tilrettelegging, men nå er det kroppen som sier stopp.

Jeg er 20% sykmeldt og jobber som lærer. Jeg merker at dette er litt lite, så jeg håper å kunne gå opp til 40 eller 50% snart. Jeg plages ikke så mye fysisk annet enn at jeg er tyngre, og går saktere, men psykisk da jeg mistet mitt første barn til termin.
Det skjønner jeg veldig godt. Man skal være menneske fysisk og psykisk når babyen kommer.

Er nå blitt 50% sykemeldt pga bekkenet og graviditetsplager generelt. Det ble plutselig tungt å gå gravid :hilarious: Er mekaniker så har fått litt tilrettelegging, men nå er det kroppen som sier stopp.
Ja det merkes ganske godt etterhvert!