Noen flere som blir alene med omsorgen?

exene

Glad i forumet
Er det flere her inne som blir alene med omsorgen for barnet som kommer? Tankene surrer fortere enn jeg rekker å tenke og plutselig er det veldig mye som må revurderes framover. Hvis det er flere her inne, ta gjerne kontakt[:)]

ja det var jo ikke akkurat planlagt men det streifet ikke tankene å ta abort for å si det sånn[:)] Barnefaren skal støtte opp og være der for barnet[:)] Er bare jeg som ikke vil inn i et forhold med ham da jeg akkurat har gått inn i en skillsmisse...snakker om! Heldigvis har jeg og barnefaren kjent hverandre siden vi var 5 år og familiene kjenner hverandre så er ikke helt utrygt[;)]

ORIGINAL: mamma_til_to

Sånt kan skje og jeg hadde heller ikke tatt det bort [:)]
Høres ut som du kanskje har det litt tøft om dagen ang skilsmisse og alt som følger med der men håper du klarer deg bra! Kjempe bra at du kjenner bf godt og at han stiller opp da!! Hvem vet, kanskje det slår gnist mellom dere etterhvert?[;)]
Skal han være med på fødsel?? (ble litt nysgjerrig nå;)
Har du flere barn??

Han har sagt at om det passer seg slik (han bor ganske langt unna foreløpig) så vil han være med[:)] Ingen av oss har barn fra før så det blir en spennende tid vi går i møte! Er i hvertfall veldig glad for at han er interessert i å følge opp. Det er det viktigste for meg[:)]

ble gravid når jeg var 15 år, jeg ble alene me barnet, han er i dag 5 år, og det har bare gått veldig bra:) det er selvfølgelig positive og negative ting med å bli alene mor..
nå er jeg 7 uker på vei, og er i lag me barnefaren..:)

Back
Topp