Noen flere over 40 år?

Nilia77

Andre møte med forumet
Heisann :happy:

Jeg er 41 år, og tror fortsatt ikke helt på de positive testene o_O Men foreløpig beregning viser termin 4.oktober :happy:

Har prøvd i 3 1/2 år. Mistet i desember 2017, og hadde et mislykket IVF forsøk i september 2018.

Etter IVF, slo vi oss til ro med tanke på resten av livet sammen, uten felles barn. Han har en gutt på 19 og jeg har to gutter på 12 og 13 fra før.
Helt til mensen ikke kom nå i januar :happy093

Nå krysser vi det vi har for at dette går veien, men vet jo at statistikken taler i mot alderen...:nailbiting:

Er vi flere som har bikka 40 her tro?

Jeg blir 35, ikke 40 enda, men føler meg «voksen» :) Håper den sitter for dere! Leste et skikkelig bra innlegg et sted ang «eldre» mødre, og at forskningen som tilsier at det alltid er vanskeligheter ikke alltid stemmer og er utdatert. Burde notert meg hvor jeg kom over det :)

Jeg blir 35, ikke 40 enda, men føler meg «voksen» :) Håper den sitter for dere! Leste et skikkelig bra innlegg et sted ang «eldre» mødre, og at forskningen som tilsier at det alltid er vanskeligheter ikke alltid stemmer og er utdatert. Burde notert meg hvor jeg kom over det :)

Da må du si ifra om du kommer over det igjen :) Ikke veldig mye oppløftende å lese om statistikk og alder :nailbiting:

Da må du si ifra om du kommer over det igjen :) Ikke veldig mye oppløftende å lese om statistikk og alder :nailbiting:
Nå har jeg trålt internett i en time, skjønner ikke at jeg ikke finner den! Kommer sikkert til å tenke på hvor jeg kom over den resten av uka :p

Jeg er også over 40 sier fødselsattesten min, men jeg gøler meg slett ikke så gammel som det jeg en gang syntes 40åringer var;)

Så gøy å se litt flere «godt voksne» her inne også :happy:
Krysser det jeg har for at alle lykkes :Heartbigred

Jeg er ikke 40 helt enda. Men er 37 og er blitt 38år ved fødsel så går vel under godt voksen selv om jeg føler meg mye yngre.
Kan vel si jeg merker det ekstra godt når jeg har en sønn på 16år. Det kommer til å bli 17 år i forskjell på nr 1 og 2. Litt sprøtt.

Jeg er ikke 40 helt enda. Men er 37 og er blitt 38år ved fødsel så går vel under godt voksen selv om jeg føler meg mye yngre.
Kan vel si jeg merker det ekstra godt når jeg har en sønn på 16år. Det kommer til å bli 17 år i forskjell på nr 1 og 2. Litt sprøtt.

Min mor var 40 da hun fikk min lillesøster, da var jeg 15 og min bror 21 :)

Hvordan opplevde du det?

Det var veldig kjekt:) Jeg har ett veldig godt forhold til lillesøsteren min, men jeg er nok mer som en tante eller reservemamma istedenfor søster.
min eldste er kun 2,5 år yngre enn min søster, og de to er som søstre:) .

Tror det og er stas for min søster å ha så stor storesøster og storebror :)

Det var veldig kjekt:) Jeg har ett veldig godt forhold til lillesøsteren min, men jeg er nok mer som en tante eller reservemamma istedenfor søster.
min eldste er kun 2,5 år yngre enn min søster, og de to er som søstre:) .

Tror det og er stas for min søster å ha så stor storesøster og storebror :)
Ja blir spennende å se hvordan det blir. Nå har min jo vært enebarn så lenge at jeg ser han synes det er litt merkelig å "dele" meg. Har faktisk fått spørsmål og han ikke var god nok siden jeg ville ha et barn til. Men vi har snakket masse sammen om det og jeg håper jeg har klart å få han til å slappe av. Han er verdens største mammadalt selv om han er 16.

Ja, da blir det som førstegangsfødende igjen da :happy:
Har selv forholdsvis store barn, så er litt sprøtt synes jeg også. Og veldig mye mer bekymringsfullt. Skal ha TUL i mårra, så da håper jeg å se et bankende :Heartred Kanskje det roer litt...

Har selv forholdsvis store barn, så er litt sprøtt synes jeg også. Og veldig mye mer bekymringsfullt. Skal ha TUL i mårra, så da håper jeg å se et bankende :Heartred Kanskje det roer litt...
Så spennende med tul. Det gleder jeg meg sykt til. Jeg er kun 3+6 så må vente en stund. Skal ha tul i uke 7 en gang. Får nok time imorgen av klinikken etter bekreftelse av graviditeten med hcg måling.
Jeg slapper mer av med å få en til, for nå kan jeg ting liksom. Var 21 da jeg fikk sønnen med null peiling og super paranoid for å gjøre noe galt. Så ser for meg jeg vil føle meg mye mer tryggere i rollen :Heartred

Lykke til imorgen :Heartred

Lykke til i morgen!
Her begynner også to av barna å bli ganske store (minsten er attpåklatt, og går dette bra blir det nesten en attpåklatt til). Er veldig spent på hvordan de vil reagere om denne graviditeten går bra..:scared001

Nærmer meg 40 men litt igjen. Blir 37 i april

Back
Topp