Noen flere med vondt?

Sandra1987

Glad i forumet
Jeg våkner ofte om morgenen med skikkelig vondt i beina. Noen ganger på natten også, men som oftest tidlig på morgenen. Det er samme følelsen som jeg får når jeg har ligget i samme stillingen for lenge. Skikkelig vond verking. Jeg fikk det på slutten av sist svangerskap også. Er det vanlig og ha det slik?

♡Termin 15 juli♡

Jeg har det også sånn... Har skikkelig problemer med å gå de første minuttene etter at jeg våkner... Ikke sikker på hva det kommer av, jeg har tenkt at det har med bekkenløsningen å gjøre, det har jeg vært plaget med siden uke 4...

Termin 4.juli

Da lurer jeg rett og slett om det er sånn den fortoner seg nå på slutten... Håper bare det gir seg fort når barnet er ute... Sist gikk det veldig fort over ;-) Tror kanskje jeg hadde plager i en uke eller to etter fødsel...

Termin 4.juli

Selve bekkenløsningen ga seg ikke hos meg før et par mnd etter fødselen, men vondtene i beina tror jeg forsvant rett etter fødselen :) Har i det siste også fått vondt i lysken. Det kommer og går av seg selv og varer ikke lenge om gangen, men det er ganske vondt. Om jeg går når det skjer så må jeg stoppe opp. Har du det slik også? Heldig du da som slapp unna så tidlig :)

♡Termin 15 juli♡

Ja, vondt i lysken har kommet i det siste, men det var det en jirdmor som fortalte meg at kom pga babyen skrur seg nedover i bekkenet nå i tiden før fødsel ;-) Ja, heldig med bekkenløsningen sist, håper det blir sånn denne gangen også... Lov å håpe, er det ikke...?

Termin 4.juli

Å, er det sant? Da er det jo bare bra jeg har vondt i lysken til tider! ;) Jeg har kjennt så lite modning denne gangen at jeg begynte og bli litt stressa :P Håper du er like heldig denne gangen også da :) Trasig og gå med vondter når man liksom skal være ferdig.

♡Termin 15 juli♡

Jeg har også vondt nedover bena om morgenen, i tillegg til nedover lysken. Har også bekkenløsning, så jeg tror nok at alt dette har en sammenheng.. Tar all "smerte" som et godt tegn for tiden. Akk nå ligger jeg på sofaen med murringer nederst i magen. Bring it on sier jeg bare!! ;)

Jeg har vært i dårlig form i hele dag og ligget mye og istad fikk jeg noen tak i ryggen. Håpet selvfølgelig at det ville fortsette og utvikle seg, men nei da.. Så typisk. Bare lure meg for og gi meg et lite håp.. :P Frustrerende..

♡Termin 15 juli♡

Jeg har vært i dårlig form i hele dag og ligget mye og istad fikk jeg noen tak i ryggen. Håpet selvfølgelig at det ville fortsette og utvikle seg, men nei da.. Så typisk. Bare lure meg for og gi meg et lite håp.. :p Frustrerende..

♡Termin 15 juli♡

Jeg har også vært i dårlig form i dag.. :) I tillegg kom det no` gugge når jeg var på do tidligere i dag, og håååååper det var slimproppen. Å nå kommer murringene nederst i magen. Kan ikke reise meg opp fra sofaen nå, med fare for at det skal gå over, hihihi :)

Jeg har også vært i dårlig form i dag.. :) I tillegg kom det no` gugge når jeg var på do tidligere i dag, og håååååper det var slimproppen. Å nå kommer murringene nederst i magen. Kan ikke reise meg opp fra sofaen nå, med fare for at det skal gå over, hihihi :)
Så bra det skjer ting hos deg :) Synes det popper ut mange babyer nå for tiden ;) Bare jeg som blir lurt hver dag da..:confused: Lykke til! Vi får satse på at det fortsetter ;)

♡Termin 15 juli♡

Jeg har ikke hatt bekkenløsning, men nå begynner jeg å ha mye vondt i fotsåler, kne og hofter. Særlig de første minuttene om morran! Tror det er hormoner og magen dom gjør ledd svakere i bena!

Har også hatt vondt under føttene de siste dagene. Har ikke gått mye, og etter ei lang natt skulle en tro at føttene hadde fått hvilt seg...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har ikke vondt under føttene jeg da, men bekkenløsningen gjør skik at jeg ikke klarer og gå noe særlig. Og nå er jeg blitt så stor og tung at jeg bare vagger bortover :P Det skal bli godt og få tilbake kroppen sin selv om det har vært veldig koselig og gå gravid :)

♡Termin 15 juli♡

Back
Topp