Noen flere med tidlig mage?

Invivo

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Her har det skjedd noen fryktlig rart med magen, den siste uke!
Den har rett og slett poppet ut. Har googlet og googlet, og jeg skjønner at dette er for det beste luft (fiser som en gammel mann dagen lang) og tarmer som flytter på seg for å gjøre plass.
Måtte ut å kjøpe meg 2 nye buker igår, for nesten ingen passet meg lenger. Mammabuksene jeg har fra før, er for store, selvsagt!

Men det blir ingen enkel oppgave å skule denne graviditeten i hele 4,5 uke til.

Vedlegg

• bilde.JPG
    bilde.JPG
    477,9 KB · Visninger: 102
Jeg hadde ufattelig stor mage i tja... uke 7 - 10 kanskje... men siste uken har nok noe av lufta blitt borte og den har faktisk blitt litt mindre igjen! :) Så det er nok bare luft.

Fosteret er så lite ennå og ikke kommet over hoftekammen engang så det får ikke blitt den som gjør at magen blir større :)

Vet at bøllefrø er lite. Men den prompinga jeg har for tiden, så er jeg høygravid med luft. haha :D
Får håpe denne og går tilbake :D

Ser ut som om jeg er høy gravid for tiden ja. Faktisk så ille at folk kommenterer det ! Men er nok bare oppblåst ! Fryktelig irriterende !

Sendt fra Appen :)

Jeg også sliter som er uvær med å skjule magen! Magen er kulerund enda jeg har gått ned noen kilo siste uka på grunn av omgangssyke.. skjønner ikke hvordan vi skal klare å holde dette hemmelig i 3 uker til! Selvfølgelig luft her også, men tydelig at den endrer seg!

Her også :) Svigerinna mi spurte om jeg ikke var lengre på vei enn det jeg var.. Hehe :) Skal på ul slutten av mnd, så da får vi se :)

Har fått mage her også. Visste at den kom tidligere med nr 2, men at den skulle komme så fort hadde jeg ikke trodd. Familien kunne se det på meg fra ca uke 7, og fikk i forrige uke spørsmålet om når jeg hadde tenkt å fortelle at jeg var gravid! Måtte ta ringerunden å fortelle det til de nærmeste, som ikke ble overrasket :-p er nå 10 uker på veg :-)

Jeg: Føkk alså.. Har ett klesproblem gående om dagen...
Hun som er gift med sjefen: Ja jøss, plutselig bare spratt du ut der!

Å hjelpes min gud.
10+1 i dag.

What to do.

Ser ut som om jeg er høy gravid for tiden ja. Faktisk så ille at folk kommenterer det ! Men er nok bare oppblåst ! Fryktelig irriterende !

Sendt fra Appen :)

haha, har bare lyst å kommentere:
Du er ikke høygravid før du ikke finner føttene dine når du skal ta på deg skoa eller må parkere på ny sånn du kommer deg ut av bilen! ;) Sann mine ord, gled deg ;)

Gubben ler av og stryker på den store magen allerede! Mye luft så ser høygravid ut morgen til kveld!!

Back
Topp