Noen flere med "nedpress" og mensmurringer

Gogogo

Flørter med forumet
Hei, aner ikke om det er pga bekken løsing eller om det er fordi livmor strekker seg, men flere som har opplevd nesten mensmurrende lignende følelse? Går nesten som et beltet rundt korsrygg og nederst i magen, og gir seg ikke før man legger seg ned og når man da rører på ene beinet kjenner man det fortsetter på en måte? Hehe, ikke så flink til å forklare. Kjenner det er aktivitet også når det skjer, så trygg på at lille har det fint i magen, men veldig ubehagelig Fikk det når jeg var med ei venninne også og da måtte rett og slett dra hjem for det ble intenst å gå eller sitte normalt Ikke opplevd det så mye og kan gå dager imellom, men vurderte nesten å fremskynde legetimen noen dager, er førstegangs så man blir litt nervøs for alt Er 33+4 nå

Jeg får ofte nedpress og mensmurringer når jeg har vært veldig aktiv. Det hjelper for meg å sitte og ligge ned litt. Jeg er ikke helt sikker på hva det er. Men det har nok noe med bekkenløsning tenker jeg. Har vært på ul etter at det begynte og alt ser fint ut. Men det er veldig ubehagelig og litt skremmende når det kommer.

Godt å høre det er flere :) Da kan man nok trygt vente de gjenstående dagene til legetimen:D Mye man kjenner på så er så kjekt med sånt forum hvor alle er i samme bås sort of:p

Hatt det daglig i flere uker, våkner også om natten av det. I mitt tilfelle er det ikke farlig, bare vondt og ubehagelig. Også blir man så sliten.

Godt å høre det er flere :) Da kan man nok trygt vente de gjenstående dagene til legetimen:D Mye man kjenner på så er så kjekt med sånt forum hvor alle er i samme bås sort of:p
Hehe. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle overlevd uten forumet :p vi er jo ikke fagfolk, ikke de fleste av oss iallefall. Men det hjelper å lese at andre har de samme problemene. Så føler man seg mer normal :)

Back
Topp