Noen flere med hodeverk?

return

Mamma til 3 i september
Har hodeverk hver dag nå...hadde ikke det de to forrige svangerskapene. Har lest at det kan være hormonelt...noen flere som har hodeverk, eller som vet hvor lenge man kan være plaget..? Er det hele svangerskapet eller noe spesielt med disse ukene (er i uke 15).
Ikke lyst til å ta smertestillende heller...så prøver å klare meg uten, men...

jupp :( har hodeverk bare oftere og oftere :( går noen paracet om dagen.. var heller ikke plaget med dette sist :/

Huff.. Jeg får veldig vondt i hodet når jeg reiser meg opp også varer det i ca 20 sek, ubehagelig men bedre enn å ha vondt i hodet lenge...

Uff ja!

Er selv 15+ 4 i dag, og har slitt med hodepine i et par uker nå. Fikk skikkelig hodepine torsdag ettermiddag som ikke ga seg før i natt. Ufattelig slitsomt med hodepine når man er på hytta og vil kose seg. Jeg tok en paracet torsdag natt etter å ha ligget i flere timer og prøvd å sove, og så tok jeg en i går kveld før jeg skulle legge meg. Da fikk jeg låne en annen seng, og da jeg våknet i natt var pinen borte. Men på vei ned fra hytta i dag snek den seg innpå igjen.

Jeg er forsiktig med paracet, men må jeg så må jeg...

Ja, tror jeg har vondt i hodet hele tiden. Er utrolig plagsomt, og ødelegger mye av dagen min. Sleit mye med hodepine for mange år siden, men dette er annerledes vondt. Prøver å ikke ta så mye paracet, men noen dager klarer jeg ikke å la være.

Ja, tror jeg har vondt i hodet hele tiden. Er utrolig plagsomt, og ødelegger mye av dagen min. Sleit mye med hodepine for mange år siden, men dette er annerledes vondt. Prøver å ikke ta så mye paracet, men noen dager klarer jeg ikke å la være.
Samme her! :(
Slet veldig med hodepine da jeg var yngre. Har hatt en del den siste tiden, helt grusomt. :(

Har mer vondt i hode denne gangen enn de to andre gangene...men ikke så ille at jeg må ta paracet, men det er jo hemmende og plagsomt!

Plages nå fryktelig med hodepine her også! Det har vært hver dag i ca en uke nå! Er 16+3 idag! Det sies at man kan ha det gjennom hele svangerskapet!
Legen min sa jeg fint kunne ta 1g paracet x 4 i løpet av en dag hvis jeg plagdes med hodepine!
Prøver jo å være flink å drikke så mye vann som mulig, men når det ikke hjelper er jeg nødt til å ta paracet! Blir helt slått ut av hodepinen! :(

Har slitt med hodetverk helt siden starten, er nå i uke 17.
Legen trodde at all hodeverken skulle forsvinne når jeg ble gravid, da jeg sliter med migrene og kronisk hodeverk fra før, men der tok de jaggu feil! Går ikke en dag uten hodeverk.. Gud som jeg savner medisinene mine..

Jeg har også tidvis mye vondt i hodet, særlig hvis jeg blir sliten. Merker at det hjelper å ta det litt mer med ro, og gjerne sove en del

Forrige svangerskap hadde jeg mye hodepine helt ut til fødsel og et par uker etterpå. Da stresset jeg mye med flytting, oppussing og eksamener + en 3 åring...
Mindre hittil dette svangerskapet, men får migrene ca annenhver uke. Slitsomt når jeg ikke kan ta migrenemed.
Forskning har vist økt fare for at testiklene til guttebarna ikke kommer ned i pungen når mor tar paracetamol i svangerskapet. Obs!

I de siste ukene før jeg var i uke 12 så våknet jeg med hodeverk nesten hver dag, men har ikke hatt det på ei stund nå :)

Migrene her... Plages!! Ligger i dag også, første dag etter ferien :( savner imigran! Og tar paracet, de demper anfallene litt. Legen anbefalte mg å ta det når det ble ille, så da gjør jg det..

Hodet mitt holder på å sprenge hver dag. Jeg tar aldri smertestillende ikke engang 2 dager etter ks. Men med denne hodepinen har jeg krøpet til korset. Blir helt ubrukelig. Kjennes som øynene skal poppe ut av hodet og at hodet skal eksplodere. Meget ubehagelig. Når du har heftig kvalme i tillegg blir det ekstra koselig.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Samme her! :(
Slet veldig med hodepine da jeg var yngre. Har hatt en del den siste tiden, helt grusomt. :(

Ja, det er ikke litt gøy engang! I går lå jeg på sofaen og nesten skreik for at det gjorde så vondt. Man klarer jo ikke å gjøre noe, for jeg klarer ikke å ha det lyst rundt meg da.. Folk sier at de aldri har vært så frisk som når de er gravid. Bullshit, sier jeg. Aldri vært så dårlig før. :p

Jepp... Er plaget med kronisk hodepine, og det ble mye bedre etter at jeg ble gravid, men nå siste uka har det blitt ille igjen, og kan jo ikke engang ta annen smertestillende enn paracet... Blir helt desperat!

Back
Topp