Noen flere her som er enebarn og skal ha nr 2?

Bentleif

Forumet er livet
Septemberlykke 2016
Jeg sitter å tenker på følelsen av å ha to barn :) Selv er jeg enebarn og har vært det hele livet! Men mannen har en bror og jeg føler at han klarer å kjenne på den følelsen av å ha en søsken.. Jeg gleder meg enormt til jenta våres skal få en bror, men kjenner jeg ikle klarer å forestille meg hvordan det er å ha det? Flere her? :)

Jeg sitter å tenker på følelsen av å ha to barn :) Selv er jeg enebarn og har vært det hele livet! Men mannen har en bror og jeg føler at han klarer å kjenne på den følelsen av å ha en søsken.. Jeg gleder meg enormt til jenta våres skal få en bror, men kjenner jeg ikle klarer å forestille meg hvordan det er å ha det? Flere her? :)
Signerer!

Jeg var enebarn til jeg var 13 da jeg fikk ei søster, 16 da jeg fikk en bror. Vel å merke har vi forskjellig mor (de to har samme mor). Føles ikke som søsken pga stor aldersforskjell. Jeg vil mer enn noe annet at lillebabyen skal få søsken og har lyst å begynne allerede nå selv om hun bare er snart 4 mnd.

Ja, jeg er enebarn og venter nr. 2. Har alltid ønsket meg søsken og er glad for at sønnen min skal få det nå :-)

Jeg er nesten enebarn...har en søster som er mange år eldre enn meg...hun var flytta ut før jeg ble født :) jeg venter nå nr. 3 :)
Min mann har 9 søsken og jeg ser hvor mye glede og hjelp dem har i hverandre ♡♡

Back
Topp