Noen flere enn meg ?

mariolau

Forelsket i forumet
Hei er 5 uker å to dager på vei å klarer ikke Å slutte å tenke på om det blir å gå galt, har hatt en ma Før men da mistet jeg den dagen jeg skulle hatt mensen. Er det flere enn meg som blir gal av tanker? Kanskje noen som har noen positive ord til meg? ;)

Jeg blir ikke gal av tanker, men kjenner at jeg er mer bekymret denne gangen siden jeg hadde en sa i august. Er ikke spesielt negativ heller, men litt avventende. Vil gjerne se et hjerte som slår før jeg slipper jubelen helt løs... Det hjelper ingenting å tenke så mye! Prøv å slappe litt av, det er ikke så mye du kan gjøre til eller fra nå uansett. Mest sannsynlig vil alt gå strålende bra, og hvis ikke så er det antakelig noe galt med utviklingen og dermed kroppens måte å ordne opp. Det var i hvertfall det jeg trøstet meg med i august. Ønsker deg lykke til, tenk gode tanker!

Sender deg en god oppmuntringsklem!

Jeg kjenner meg absolutt igjen i det du skriver!! 
Hatt 2 sa (HA) det siste året og kjenner at jeg liksom venter litt til før jubelen bryter løs inni meg!!  Jeg gleder meg liksom bare til 2011 er overstått og da endelig kan jeg begynne å være gravid-gravid:p (drit i jula liksom!!)

MEN uansett får man ikke gjort noe annet enn å ta tiden til hjelp, selv orker jeg ikke sitte å gruble og falle ned i en "dal" så jeg prøver å bare være - ta dagene som de kommer og finne på ting som avleder hjernen min, så nå strikker jeg, syr og ikke minst BAKER for å få timene. dagene til å gå!!

Sender deg også en stoor klem!!! 

Takk jenter;) enig med det dere sier, kan ikke gjøre noe Annet enn å vente(gleder meg å til januar) skal prøve å Ikke tenke så mye, kan ikke gjøre noe uansett. Takk for at jeg fikk Luftet tankene mine med dere;)

Har i grunn ingen tanker!

Men jeg har en god klem jeg kan sende over til deg:)

Jeg er også bekymret mange ganger. har en del utflod, og blir da bekymret for at det kan være blod :(

Du får prøve å tenke at det er større sjans for at det går bra enn dårlig.....og for hver dag som går, så minsker risikoen.

Jeg fikk en kollega til å lese i hånden min, og hun leste at det kom til å gå bra med denne og bli en gutt. Selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal tro, så roet dette meg ned en del :)

Back
Topp