Noen flere deler opp fellesperioden?

Spiramin

Forelsket i forumet
Her skal pappan være hjemme i 18 uker i permisjon pluss at han tar ut noen uker ferie :) han gleder seg som en gal å gå hjemme med lille prinsen sin :p Er heeelt greit for meg å begynne å jobbe 1 mnd før også, veit jeg kommer til å bli rimelig klar for å jobbe igjen tidligere :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her skal det være nesten likt. Jeg går hjemme til jul også går han fram til sommeren igjen.
Han gleder seg også veldig til å få være hjemme med lillegutt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar alt av fellesperioden, men det er fordi han tar en doktorgrad, og må delta på en god del ting i løpet av utdanningen :)

Her tar sambo over permisjonen. :) Jeg skal etter planene studere til høsten (nettstudent). Han graderer uttaket, og gleder seg veldig til å få mer tid til barna :)

Far skal ha 20 uker permisjon (6 fra felles). Han skal ta det gradert fra januar til august. Da skal jeg tilbake til deltidsjobben 2 ganger i uken og studere hjemmefra. Har en eksamen jeg ikke rekker å ta nå før lille kommer, så den skal jeg lese til :-)

Her har jeg hele fellesperioden da pappaen jobber på sjøen og det er vanskelig å få til noe annet med tanke på hans turnus.

Jeg tar hele fellesperioden her. Har prøvd å få han med på å ta gradert uttak og at jeg kunne jobba to dager, han tre. Med det yrket han har føler han da at han aldri kommer til å få ro, så det blir til at han tar 14 uker fra februar. Han er mest komfortabel med de små når det begynner å bli litt størrelse på dem og, så helt greit for meg.

Back
Topp