Noen flere? Avtakende symptomer.

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Er idag 8+4 ( 8+6 ifølge ul). Drømte i natt at jeg ikke hadde vonde bryst lengere, våknet og tenkte Puh bare en drøm. Men Neida har ikke merket noe ømhet i puppene idag. Er ikke kvalm lengere ( hurra?).. men er trøtt da og ofte på do.. Er dette normalt? Blir litt beskymret jeg :/

Symptomene mine har vært opp og ned hele veien, og har sluppet veldig taket i det siste (uke 10). Slik som jeg har fortstått det er det helt normalt :)

Helt normalt at symptomene kommer og går. Puppene mine var dritvonde i noen uker, og nå er de gått over til å bare være småømme. Kvalmen kommer og går, og noen dager er man heldig og merker ingenting til svimmelhet.

Jeg prøver å nyte det når kjipe symptomer glimrer med sitt fravær.

Hmm det var en dag her jeg ikke var kvalm men kom tilbake dagen etter og en annen dag våknet jeg uten å ha ømme bryster men hadde vondt igjen dagen etter. Om det er normalt vet jeg ikke, men skjedd med meg også.

Jeg hadde noen jævlige uker fra 6+1, så har det avtatt mer og mer fra 8+2! Men jeg tik HCG før helgen og den viste normal stigning! Har tilogmed spist middag i to dager nå! Legen sa det var helt normalt og at symptomene (hvis man er heldig) kan begynne å avta fra uke 8 fordi morkake da tar over endel!

Ja, samme her. Det varierer en del, men jevnt over har det blitt litt enklere [emoji4] Jeg tror det er fordi, som juristmamma skrev, at morkaka tar over. Husker det var slik sist også, ble gradvis bedre fra ca uke 9.

Huff, hatt en sånn dag idag og er bare 6+6. Ikke vært noe særlig kvalm og har heller ikke vært noe særlig trøtt. Blir jeg små engstelig med en gang. Puppene er heldigvis ømme enda og sulten hele tiden da.

Jeg og har opplevd avtakende og varierende symptomer nå.. Ble veldig bekymret, men har slått meg til ro med at det er normalt nå (er 9+2), i og med at morkaken har tatt over mye av jobben :) Trøttheten er det eneste som er konstant, og den sitter i også så det holder! Helt normalt for meg å legge meg senest 21 om dagen, og da har jeg først hvilt middag en times tid etter jobb :)

Takk for svar alle sammen :D satser på det er normalt da. Er så lenge siden sist jeg var gravid ( kom så langt) At jeg rett og slett ikke husker hvordan det var. Men igjen med jentene hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt.. :)

Jeg har hatt fire dager uten kvalme nå og håper det holder seg sånn Er bare 6+4 men bar dritkvalm de to ukene før

Back
Topp