Shorty1985
Andre møte med forumet
Jeg har en gutt på snart 4 som jeg er alene med og blir alene med nr 2 også. Vil gjerne komme i kontakt med andre og høre deres erfaringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg ikke alenemor i samme betegnelse som deg, for jeg er gift og bor med mannen min. Men jeg er veldig mye alene store perioder av året. Og det er utrolig hva slags rutiner man lager seg!Lurer litt på hva jeg skal gjøre etter at nr2 kommer når jeg tenker på det praktiske.. slik som å levere og hente i barnehagen, handle og så sove litt av og tilTror hormonene gjør at jeg overanalyserer litt hi hi
Lurer litt på hva jeg skal gjøre etter at nr2 kommer når jeg tenker på det praktiske.. slik som å levere og hente i barnehagen, handle og så sove litt av og tilTror hormonene gjør at jeg overanalyserer litt hi hi
Jeg vil anbefale deg å søke opp en bæregruppe nær deg og få prøve litt før du kjøper. Det er en jungel!Har litt lyst å prøve bæresjalnoen å anbefale der?