Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen fler som får utrolig vondt i magen etter jordmor besøk?[:-]
Hver gang jeg er der ender det opp med at jeg blir sengeliggende,
etter sjekkinga av leie osv. Er hun for hardhendt eller er det bare "sånn det skal være"?
Jeg har ikke noe ubehag, men det er fordi jordmora mi ikke har villet sjekke om hode sitter fast.. ho mener det for tidlig å vite.. men hallo.. jeg er snart i uke 37.. ho burde vel kjent etter snart..
Så jeg skal spørre igjen til torsdag..
vet ikke hvor hardhendt ho er enda [8D]
Men synd du skal få sånne plager etter jordmor time [&:]
Jeg fikk veldig vondt første gang legen ville sjekke leie i uke 28. Hadde vondt i to dager. Han var veldig hardhendt. Jeg "strittet imot" og spente magemusklene, så han måtte ta i enda mer. Var ikke noen positiv opplevelse.
Etter det har bare jm sjekket leie/om hodet er festet. Hun er utrolig forsiktig. Gjør ikke vondt i det hele tatt! Hun sier det er enkelt å kjenne leie og om hodet er festet, særlig når man ikke har mye fett utenpå magen.
Jeg tror rett og slett at legen min ikke er så kompetent på svangerskap/fødsel. Håper bare ikke han har skadet den lille!
Jeg synes du burde si ifra til jordmoren din. Det skal ikke gjøre såå vondt!!!!!!