...noen fler????

Lillemumma*KL

Forumet er livet
er jeg rar eller...!?
vet at vi er følsomme altså... men så følsomme...
særlig når samboer reiser bort osv....
synes han er borte heeeeeeeele tiden... å gråter så fort han går ut av døra... føler meg litt dum samtidig som j synes han burde ta hensyn til det for det er ikke alltid like viktig d han skal ut på... men han gjør jo som han alltid har gjort....*følsomme, gravide kvinnemenneske* [:D][:)][:(]

Jeg vet...skal ikke mye til før vi tipper over kanten nei!!
Er nesten verre når han er hjemme jeg...akkurat som så fort jeg får oppmerksomhet så tuter jeg...stakkars..ikke lett da!!
Jeg blir ikke klok på meg selv..og neimen om han blir det![:D]

hehe....
d værste er når han skal ut avogtil i helgene med noen kamerater å ta noen øl... da tuter j allefall....gud..hehe, men d er jo så kjedelig å sitte alene a gitt...
åsså tror j han har skjønt at nå er d slutt på denne friheten med å kunne reise ut å gjøre som han vil hele tiden, så da skal han allefall ut oftere...hmmm... prøvd å ta opp m ahn at j vil han skal være hjemme med meg... men d hjelper lissom ikke... hmmm... noen forslag på hva j skal si...?

prøver jo å si at vi må være to om dette...
han sier at han vil være med kamerater ut å ha det morro avogtil, men i d siste har d faktisk vært hver 14-dag... litt for ofte....
jeg skulle gjerne vært med venniner ut å hatt d gøy jeg også, men d kan j ikke, å d burde gjelde j han å.. avogtil skulle j ønske han kunne ta over magen, og se hvor bundet og sliten han hadde blitt[:D] *ser for meg* 

men men... roer seg vel...

ja ikke sant... huff, er kjedelig... men er vel bare sånn vi skal være da.... [:D] ikke noe å gjøre med=)
ordner seg vel når vi har skatten vår i armene...

Back
Topp