Noen fler?

Isabelam

Flørter med forumet
Er det fler enn meg som får vondt/stikninger i sidene av magen når dere går fort eller kanskje stresser litt? Jeg har slitt med dette i noen dager nå og syntes jo selvfølgelig det er litt skummelt, men det går over med engang jeg slapper av :) erfaringer anyone?

Ja, jeg får også stikkninger. Kun på høyre side, og kun når jeg går fort...
Har egentlig bare tenkt at det er noe som strekkes inni der :p

Kynnere??jeg får også kynnere når jeg går, speielr lengere avstander osv.

Ja, jeg får også stikkninger. Kun på høyre side, og kun når jeg går fort...
Har egentlig bare tenkt at det er noe som strekkes inni der :p

Jeg også får kun på høyre side!

Får det av og til når jeg rir, og det blir bare værre om jeg ikke tar en pause. Da blir det helt borte. Kjennes ut som ett "hold" fra helvete, men går lett over. Er det DET som er kynnere? :p

Jeg vil tro det er strekk i ligamentbånd eller lignende. Får slik om jeg fek snur meg for fort i senga eller strekker meg eller lignenede. Høres ikke ut som kynnere, kynnere er ikke vonde, bare ubehagelige.

Jeg har det også innimellom. Jeg kjenner det ofte på venstre side..

Okei :) takk for svar! Nå roet jeg meg litt her Jeg får på begge sider, noen ganger kjennes det bare ut som hold og andre ganger er det sikkelig stikninger.. Men det er nok bare ligamentsmerter av noe slag tenker jeg.

Jeg får også sånn stikning/vondt på høyre side, nedre del av magen. Får det når jeg går litt mer enn jeg pleier (er sykemeldt, og mest hjemme, så jeg trenger ikke gå så mye for å få det ;) ) i sta gikk det nesten over til ordentlig vondt. Trodde kynnere oftest var ubehag i hele livmor, ikke bare ett sted, så jeg tenkte det var noe ligamentgreier jeg

Jeg vil tro det er strekk i ligamentbånd eller lignende. Får slik om jeg fek snur meg for fort i senga eller strekker meg eller lignenede. Høres ikke ut som kynnere, kynnere er ikke vonde, bare ubehagelige.
kraftige kynnere kan være vonde ja....:P

Jeg har i dag hatt stikking i ene brystet... Utrolig ubehagelig...:-/ jeg merket i dag at jeg har fått råmelk, så kanskje det er en melkegang som er ute å kjører...?!? Noen andre??

Jeg har i dag hatt stikking i ene brystet... Utrolig ubehagelig...:-/ jeg merket i dag at jeg har fått råmelk, så kanskje det er en melkegang som er ute å kjører...?!? Noen andre??
Har nesten melkespreng inni mellom. Jeg fikk rå melk i uke 17 trur jeg.. Lekker ikke, men det er der:)

Jeg har masse kynnere, men også annen type ubehag som du beskriver. Ofte når jeg går fort. På ene eller begge sider av magen. Jeg har tenkt på om det kan være magemusklene som har delt seg og blir ømme. Har ligamentsmerter i blant også, men det er en annen vondt igjen...

Er det fler enn meg som får vondt/stikninger i sidene av magen når dere går fort eller kanskje stresser litt? Jeg har slitt med dette i noen dager nå og syntes jo selvfølgelig det er litt skummelt, men det går over med engang jeg slapper av :) erfaringer anyone?

Ja.. og når jeg er på do litt..

Jeg har mye stikninger i brystene også.. Utrolig ubehagelig som du sier :-/ Tror ikke det blir noe bedre med det første heller. Det blir ekstra ille når jeg er ute, siden det er så latterlig kaldt... Oppdaget i dag når jeg våknet at jeg hadde en typ veske som har stivnet i nippelen så er ikke umulig at det er råmelk ute å går :) Er så mye som skjer med denne kroppen i løpet av en graviditet, har aldri kjent kroppen min så godt som jeg gjør nå...

• Liker
Reactions: CJH
Vi er i København og besøker et vennepar.. Ute og farta i 8-9 t i går, helt ferdig når vi kom tilbake... Kjenner det godt i magen i dag når vi var ute en times tid, nede på høyre side. Da vet jeg at det nok er litt for mye aktivitet på meg nå :P merker ikke noe når jeg ligger, sliten i ryggen når jeg sitter.
Rart med alt dette jeg plutselig må ta hensyn til :)

Vi er i København og besøker et vennepar.. Ute og farta i 8-9 t i går, helt ferdig når vi kom tilbake... Kjenner det godt i magen i dag når vi var ute en times tid, nede på høyre side. Da vet jeg at det nok er litt for mye aktivitet på meg nå :p merker ikke noe når jeg ligger, sliten i ryggen når jeg sitter.
Rart med alt dette jeg plutselig må ta hensyn til :)

What she said! :p

Lærer mye om å begrense seg nå..

What she said! :p

Lærer mye om å begrense seg nå..

Jeg har vært så god form helt til nå og, så egentlig bare kjørt på som vanlig, ikke hatt en dag fravær fra jobb... Så spent på om kroppen har henta seg inn til i morgen eller om det er begynnelsen på elendighet, som mannen i huset tror ;)

Back
Topp