Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg får også stikkninger. Kun på høyre side, og kun når jeg går fort...
Har egentlig bare tenkt at det er noe som strekkes inni der![]()
kraftige kynnere kan være vonde ja....Jeg vil tro det er strekk i ligamentbånd eller lignende. Får slik om jeg fek snur meg for fort i senga eller strekker meg eller lignenede. Høres ikke ut som kynnere, kynnere er ikke vonde, bare ubehagelige.
Har nesten melkespreng inni mellom. Jeg fikk rå melk i uke 17 trur jeg.. Lekker ikke, men det er derJeg har i dag hatt stikking i ene brystet... Utrolig ubehagelig...:-/ jeg merket i dag at jeg har fått råmelk, så kanskje det er en melkegang som er ute å kjører...?!? Noen andre??
Er det fler enn meg som får vondt/stikninger i sidene av magen når dere går fort eller kanskje stresser litt? Jeg har slitt med dette i noen dager nå og syntes jo selvfølgelig det er litt skummelt, men det går over med engang jeg slapper averfaringer anyone?
Jeg har i dag hatt stikking i ene brystet... Utrolig ubehagelig...:-/ jeg merket i dag at jeg har fått råmelk, så kanskje det er en melkegang som er ute å kjører...?!? Noen andre??
Vi er i København og besøker et vennepar.. Ute og farta i 8-9 t i går, helt ferdig når vi kom tilbake... Kjenner det godt i magen i dag når vi var ute en times tid, nede på høyre side. Da vet jeg at det nok er litt for mye aktivitet på meg nåmerker ikke noe når jeg ligger, sliten i ryggen når jeg sitter.
Rart med alt dette jeg plutselig må ta hensyn til![]()
What she said!
Lærer mye om å begrense seg nå..