noen fler???

Nikita27

Andre møte med forumet
I dag er bebisen VELDIG urolig i magen, kjenner murrende smerter/mensenlignende, litt press nedover + mye kynnere. Synest det er så vanskelig å vite hva det er, om fødselen snart er igang eller om jeg har spist noe jeg reagerer på.....flere som kjenner det sånn??? - leste de hadde oppbemannet på Haukeland i morgen grunnet fullmånen.....spennende. Samboer er borte til midten av April på jobb så er litt nervøs for at det skjer noe uten han[:(]. Ifølge jordmor er hodet allerede festet....

Oi...vel kan ikke svare helt på om det kan være noe på gang...men har hatt lignende smerter i 2 uker selv nå[:-] Og jeg er enda kortere enn deg...men kan jo hende det skjer noe...har hatt en del stikkinger i sidene selv...og mye vondt og verk i lang tid...men jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente på at han blir klar til han vil ut[:)] Skal til jordmor i morgen da...kanskje han har festet seg[:)]

Hei du. Jeg oxo har hatt det sånn nå en stund, men har fått høre at bebisn er omtrent helt i ro de siste dagene før fødselen, kjenner bare så vidt at det er liv der. Slik har jeg hatt det i 2-3 dager nå, så håper bebisn kommer snart. Lykke til.

Back
Topp