Noen fler

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Med bare ei eller null tenner?
Mini har hatt 1 tann siden påske,den er skikkelig skjev og det er ikke anntydning til noen fler[8|]

fortsatt ingen tenner her

ja det var no en tid å komme på[:D][8D]

sorry... den var skrevet i feil tråd [X(]

her mangler hun 5 stk så har hun alle....

bare vent og se di kommer nok snart pang så har di tenner[:)]

Lizzzzie, godt å høre at mini ikke er den eneste som er treg.. Trodde liksom de skulle ha rundt 4 tenner rundt 1årsalderen.
Tygger din knøtt sund mat?

ORIGINAL: Kemmet

Lizzzzie, godt å høre at mini ikke er den eneste som er treg.. Trodde liksom de skulle ha rundt 4 tenner rundt 1årsalderen.
Tygger din knøtt sund mat?

hehe. ja, tror ikke vi er mange i klubben.
aleksander spiser alt unntatt epler. han klarer noen biter, men det er mest meg som er redd han skal sette eplebitene i halsen. så de skal få vente til tennene kommer...eller gebisset er satt inn. tihi

men jeg har gitt opp å lete etter tenner eller tegn på tenner. for han har hatt tannebæsj siden han var 6 mnd, og 3-5 bæsjebleier pr dag de siste 2-3 månedene. begynte å klø i gommene når han var 2 mnd. han har hatt kuler i gommene tusen ganger, og hatt noen dager inni mellom med feber. men tenne er å forblir skjulte.
men krysser alt for at han får opp ei i løpet av disse 2 månedene før 15 mnd kontrollen, for vil ikke til tannlege med ham. for når jeg får så vidt lov til å ta inni munnen hans, så tviler jeg sterkt at noen tannlege får det. ser for meg narkose og skjering i gommene. gruer meg som fy. så det er ikke bare bra at tennene er treige.

Kasper har fått 7 tenner, men den ene er en ekstra tann.... Den har komt mellom første og andre tann oppe, sånn at tann nr to står helt på sjeiva. Ser ikke klokt ut, men det er visst flere som har fått dette, så satser på at det kun er denne ene.

Når de får tenner sent, så er ofte tennene sterkere, og de feller de senere. Skal bare se at han får hele tanngarden på en gang

De kommer nok når de kommer[:)] Og da popper de vel opp mangen på en gang[:)]
Vet om flere som ikke hadde fått en eneste tann ved 1 årsdagen sin[;)]

Oj oj, idag så vi anntyning til en til tann!!! [:D] juble, helt sikkert bare siden jeg skrev denne tråden at den kom frem..

Back
Topp