Noen fler som...

Jadda26

Elsker forumet
...får kynnere av å holde seg (når man må tisse) og av å tisse?? Får det hele tiden og de er ganske heftige for å si det mildt..Det er sånn at jeg må puste meg igjennom hver av dem.. Men heldigvis får jeg to tre stk som er "snille" da.. noen fler som har det sånn??

åjaaaaa....går jeg ikke på do med en gang jeg må, så kommer kynnerne som bare det... slitsomt, hehe.... [;)]

Samme her, kjenner det godt hvis jeg holder meg ja[&:] Skikkelig ubehagelig[:(]

Nei ,noe sånt har jeg ikke merket ....Annet enn at når jeg holder meg for lenge så liker lillegutt å hoppe på blæra mi [:D]

ORIGINAL: Tussi75

Nei ,noe sånt har jeg ikke merket ....Annet enn at når jeg holder meg for lenge så liker lillegutt å hoppe på blæra mi [:D]

Signerer denne VELDIG!!! [8D][:)] Tror han digger å få meg til å springe opp for å gå på do!!! hehe

Jupp, magen min blir hard som bare det når jeg holder meg for lenge!! Og hvis jeg har holdt meg for lenge, liker lillegutt å trykke seg nedover!

Får også kynnere når jeg hoder meg... rart[8|]

ORIGINAL: majea

Samme her, kjenner det godt hvis jeg holder meg ja[&:] Skikkelig ubehagelig[:(]

JA!!!

jepp

Jepp jepp signerer samtidig det der om at h*n liker å hoppe/stange mot blæra hvis den er full,hehe. Litt gøy får h*n vel ha det inni der..[;)]

Ja det er SVÆRT ubehageligt og VONDT....

Back
Topp