Noen fler som sliter med å sove.

Mammasol*

Elsker forumet
Må si jeg er glad for BV appen til tlf. Ligge i senga å vri seg. Nei da leser jeg masse her inne. Lagt å venter på jon blund nå i over en time. Men han lar vente på seg ja.

Tenker på alt jeg skulle ha gjort. Og hva jeg må huske.
Flere som blir liggende å vri seg.

Og ikke bare det men når jeg trøtner til så våkner natt livet i magen. Og det som om det skulle ha vært disko der inne.

Ja, når Jon Blund endelig ser ut til å ville kaste litt sovestøv over meg, DA kan jeg love deg at lille i magen virkelig viser seg frem.

Jeg er også en typisk tenker etter jeg har lagt meg. Kommer på alt mulig som skulle vært gjort, og som jeg må huske. Ofte må jeg bare stå opp igjen for å finne penn og papir slik at jeg kan notere ned alt sammen :P

Så er det disse evinnelige turene på toalettet da. Enda godt jeg ikke har langt å gå :P

Dårlig søvn her og,romstering fra en annen verden i magen, våknet i natt med monsterkrampe som vanlig, 3 turer på toiletten, og når jeg endelig sover godt så er det "MAMMA jeg må på dooo" fra 3 åringen :p har levert de i bhg nå og skal bare ha meg en matbit så er det senga og hvile litt tenker jeg ;)

jeg har problemer med at jeg våkner opptil flere ganger om natta pgr kløe
men når jeg har fått unger avgårde på skolen,flater jeg ut å jeg sovner noen timer.
får dårlig samvittighet for det , men pgr bekkenet orker jeg jo ikke gjøre noe husarbeid el noe.
tenkte jeg sku prøve litt i dag ,men så har jeg så kynnere fått.

jeg har problemer med at jeg våkner opptil flere ganger om natta pgr kløe
men når jeg har fått unger avgårde på skolen,flater jeg ut å jeg sovner noen timer.
får dårlig samvittighet for det , men pgr bekkenet orker jeg jo ikke gjøre noe husarbeid el noe.
tenkte jeg sku prøve litt i dag ,men så har jeg så kynnere fått.
samvittigheten gnager her og, meen så tror jeg at vi lov til å hvile oss litt og lade batteriene til alt som skal skje fremover ;) så da trøster jeg meg med at det er mange mnd til vi får være alene om dagen og gjøre akkurat det vi vil fordi snart er det en liten som bestemmer og styrer alt :p

samvittigheten gnager her og, meen så tror jeg at vi lov til å hvile oss litt og lade batteriene til alt som skal skje fremover ;) så da trøster jeg meg med at det er mange mnd til vi får være alene om dagen og gjøre akkurat det vi vil fordi snart er det en liten som bestemmer og styrer alt :p

tenker at det har du rett i ;);)

Jeg er glad om jeg får 2-3 timer om natten. Dessverre får jeg de ikke i strekk. Jeg ligger i mange timer før jeg dupper av. Alle stillinger er vonde og jeg har en mini som skal være super aktiv når jeg skal sove. Ligger jeg på ryggen dør jeg av smerter, ligger jeg på sidene sparkes det ned i madrassen og det å ligge på magen er blitt ganske uaktuelt :p

Har hatt null problemer med søvnvansker i dette svangerskapet,inntil i natt. Fy faen!!
Men jeg satser på det var kun et engangstilfelle, og at vi er tilbake som vanlig i natt:D

Sovner som regel med en gang jeg har lagt meg, men våkner et par ganger om natten. da pga. do, vond rygg og evt. kynnere eller masse turne i magen:)

Sliter veldig med søvnen - bare pga halsbrann! Utrolig irriterende ! Før halsbrannen tok meg sov eg godt ! :/ grei å ha denne appen ja når det blir søvnløse timer :)

Jeg er så sliten nå at å ikke sove så i dag har jeg vært hos jordmor på kontroll og til fysio og blitt knadd. Nå har jeg lagt minstemann. Og nå finnes jeg senga for er helt utslitt.
Men skal bare se nå. Om ikke lenge så er turbo i gang igjen.
Og da våkner jeg. Og blir bare liggende våken. Må si at hun som jeg har til fysio hos fint kunne vært fast inventar på soverommet. Når jeg er til behandling så slippes alle spenninger og jeg slapper av tenker jeg hadde sovet super godt da ja.

Må si meg enig her jeg også! Her er det også svært lite søvn om nettene, enten må jeg på do en gang i timen, eller så er jeg kvalm (har hyperemesis så er konstant kvalm) eller så har jeg så halsbrann at jeg blir gal, eller så har jeg krampe i beinet, om ikke det, så skjærer mannen tenner (gruuuusomt!) eller så har jeg kynnere, om ikke det så verker jeg i armer å ben pga mye vann i kroppen pga svangerskapsforgiftning, å når jeg til slutt sovner så maser den ene katten om at han vil ut :p

Å nå kommer det jeg kjenner det nok. Være våken dyret er løs.

Kjenner kroppen er sliten og alt det men det hjelper lite. Så belage meg på en ny natt med lite søvn. :p

Jaa. Sovnet sent, våken nesten halve natta. Do hver time. Nå har jeg liggi våken siden halv syv. Vil IKKE stå opp :( nekter å stå opp! Mini ligger og hikker så det rister i mage og seng så jeg ligger bare og kjenner på det :)

Godt man ikke er alene. Har ikke vært så mye på dette forumet før nattesøvnen uteble. Veldig kjekt å kunne bruke timene med akrobatvirksomhet i magen på noe fornuftig her inne :)

Back
Topp