Noen fler som ikke har murringer?

Spiramin

Forelsket i forumet
blir nervøs jeg,:nailbiting: har ikke hatt murringer på flere dager og har ingen andre symptomer annet enn at jeg har vært veldig trøtt og sliten i dag..
ingen følse på at jeg er gravid egentlig bortsett fra at jeg er oppblåst og fått sterke sterker på testene..
 
Har heller ikke så mye murringer lenger.
Men er veldig trøtt, sliten og kvalm i bølger. Ja og oppblåst..
Tenker at det er normalt at symptomene kommer og går litt, og også endrer seg etterhvert som graviditeten utvikler seg :happy:
 
Jeg hadde vondt forrige helg, nå kjenner jeg ingenting:wtf: skal ta en clearblue digital imorgen, hvis den viser 3+ tror jeg at jeg skal prøve å slå meg til ro med å være gravid :happy:
 
Mine kommer å går.. Tidligere i dag var jeg nesten sikker på at jeg ble å få mensen:( de var så intens
 
Jeg kjenner ingen verdens ting, ikke murring, kvalm eller noe ikke engang ømme pupper.
Har bestilt ny cb bare for å se at det virkelig er noe inni der en gang til :singing:
 
Jeg hadde vondt forrige helg, nå kjenner jeg ingenting:wtf: skal ta en clearblue digital imorgen, hvis den viser 3+ tror jeg at jeg skal prøve å slå meg til ro med å være gravid :happy:


Fikk du 3+ i dag og hvor langt på vei er du? :)
Vil gjerne prøve på 3+ selv.. men føler jeg må vente litt lenger før den viser det
 
Fikk du 3+ i dag og hvor langt på vei er du? :)
Vil gjerne prøve på 3+ selv.. men føler jeg må vente litt lenger før den viser det
Vet at det ikke er meg du spør, men jeg fikk 3+ 5+2. Følte jeg tok en sjanse og var forberedt på å få 2-3, men gikk heldigvis bra :rolleyes:
 
Fikk 3+ ja :D:Heartred er ca 5+2 idag.
Hvor langt er du på vei?

Nå ser jeg at jeg tenkte feil, det er 2-3 jeg håper på nå neste gang. Testet tidligere i dag 4+2 og fikk 1-2 uker.. Men har lastet ned et par ekstra apper i løpet av dagen :p og noen viser at jeg "bare" er 4+0 og da er vel 1-2 vanlig..? hvilken app bruker dere? Går hele tiden og er redd for å miste :( (mistet 1 gang før..) så tror jeg kan finne det beroligene å se at clearblue går fra 1-2 / 2-3 /3+
 
Nå ser jeg at jeg tenkte feil, det er 2-3 jeg håper på nå neste gang. Testet tidligere i dag 4+2 og fikk 1-2 uker.. Men har lastet ned et par ekstra apper i løpet av dagen :p og noen viser at jeg "bare" er 4+0 og da er vel 1-2 vanlig..? hvilken app bruker dere? Går hele tiden og er redd for å miste :( (mistet 1 gang før..) så tror jeg kan finne det beroligene å se at clearblue går fra 1-2 / 2-3 /3+
Skjønner deg godt! Jeg har mistet to ganger.
Jeg har ikke lastet ned noen app enda fordi jeg jar ikke følt meg trygg enda og kjempe redd for skuffelsen. Men på kalkulatorene har jeg fått termin mellom 7. og 11. september :confused005
Ska til gyn og ta celleprøve på tirsdag så håper hun vil ta en kjapp titt med ul da.
 
Back
Topp