Noen fler som ikke har mage?

Kaffekanna

Glad i forumet
Junibollene 2023
Er det bare meg som fremdeles kan skjule magen? Får kommentarer stadig vekk «du skal vel ikke ha baby før i desember?», «hæ, er du gravid?». Ser bare ut som jeg har lagt på meg litt.. Selv om jeg er førstegangs, så er det litt merkelig. Ingen mage. 33+1 idag.

Joda har god mage. Men når jeg sier det bare er 6 uker igjen får folk nesten sjokk. Hæ? Du er så lita….. hmmm jeg har jo lagt på meg 11kilo

Jeg er førstegangs og føler jeg er diger. Folk på jobben sier ofte «Ja nå er det like før!» eller «Jøss, nå er du vel snart på overtid?»
Jeg er så stor at jeg føler folk stirrer eller viker unna på matbutikken :knegg: Tror det er veldig forskjellig fra kropp til kropp, og graviditet til graviditet.. har en venninne som nesten ikke hadde mage første gangen, men var mye større med nr 2. Barnet ligger sikkert og koser seg litt lengre inne i magen din :Heartred

Sånn var det for meg første gang også :) hadde "ikke no " mage, men den siste måneden så bare spratt den plutselig ut magen ble like fort borte igjen etter fødsel. Husk også på at folk sammenlikner deg hele tiden med seg selv eller andre de kjenner.. at man ikke er like stor som det de var når de var gravide eller at du ikke er like stor som veninna dems som ser ut som skal ha tvillinger osv.. jeg syns det er irriterende når de gjør det:p

Joda har god mage. Men når jeg sier det bare er 6 uker igjen får folk nesten sjokk. Hæ? Du er så lita….. hmmm jeg har jo lagt på meg 11kilo
Akkurat sånn har jeg det også! Føler magen er større nå enn med første, men får stadig vekk samme kommentarer som deg:hilarious:

Back
Topp