Noen fler som ikke er kvalme ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Nå er jeg jo bare 4+1, men jeg finnes ikke kvalm ! Er ikke helt sikker på når det begynte sist, men vet at jeg iallefall var kvalm i uke 7 ! (Funnet det gamle helsekortet).. Fant ut av forrige graviditet rundt uke 5, å da hadde jeg bare puppevondt i 1 dag før jeg tok test.

Nå er jeg "tung" i magen, helt nederst liksom. Føler at det er noe der, selvom det ikke er så stort [8|]

nja jeg er 4+2 i dag og har vært uvel siden en uke føre ikm... men kan bli litt små kvalm vis jeg ikke spiser så fort jeg blir sulten hehe

Kjenner jeg kan bli litt uggen dersom jeg ikke spiser jevnt...men ellers INGEN ting...[:D][:D][:D][:D] har driiiit vondt i brystene, og det er tydelig at det skjer litt forandringer med de....men kvalm er jeg ikke, og det tror jeg ikke at jeg blir heller...selv om jeg bare er 4+2 i dag[:D]

Jeg er heller ikke kvalm, men har det på samme måte som deg i magen. Akkurat som det er noe større der inne. Sist gang var jeg bare kvalm et par ganger, og det var pga at jeg tok paracet. Slo aldri feil, så sluttet med det og slet meg heller gjennom hodeverket [8D]

Jeg er heller ikke kvalm, var litt uvel og små kvalm et par dager for 2 uker siden. Jeg også kjenner at det er noe nedi magen som blir større[:)]  Jeg var ikke kvalm i forige svangerskap så håper å slippe unna nå også[:)] 

Ikke kvalm jeg heller. men jeg blir fort mett!!
Ikke kvalm=gutt sies det[8D][8D]

ORIGINAL: maltesers

Ikke kvalm jeg heller. men jeg blir fort mett!!
Ikke kvalm=gutt sies det[8D][8D]

Hehe, jeg var kvalm i forrige svangerskap, å fikk da en liten råtass ! [:D] Men husker ikke når kvalmen kom, fant jo ut av graviditeten når jeg var ca 5 uker på vei, så kvalmen kan fortsatt komme.. [:'(]

Kan være litt småkvalm/ uggen i blant, men det er veldig lite. Pleier å hjelpe å spise noe da [:)]

Jeg var litt kvalm i uken rundt ikm men det har gitt seg helt og nå merker jeg ikke så mye! Noen dager kan jeg være litt svimmel bare, spesielt når jeg reiser meg opp! :)

Jeg er bare 4+4 i dag så jeg har ikke blitt kvalm:) Sist gang ble jeg kvalm i uke 6 og da kom den kraftig. Ble sykemeldt fra uke 7. Jeg kjenner ingen symptomer enda og jeg ønsker ikke å bli kvalm, men kunne tenkt meg noen tegn på at jeg er gravid:)

jeg merker ingenting til at jeg er gravid, er nå 5+3. Kunne godt hatt noen tegn på at noe er i endring.
Men forrige svangerskap var akkuratt på samme vis =) Så skal ikke klage på lite symptomer!

Har vært veldig lite kvalm. Men så er jeg jo ikke kommet til uke seks enda [;)][;)][;)]

Lite kvalm og synes det er helt greit. Var skikkelig uggen i uke 4 og 5, men i uke 6 har jeg kun kjent små antydninger :)

- Myth -

huff.. Jeg har allerede begynt å kjenne kvalmen.. er 4.0 i dag. Er kvalme uner graviditet genetisk eller? Min mamma kastet opp under hele sin graviditet med meg, å jeg er redd for at jeg kan oppleve det samme..

Kjenner heller ikke noe til kvalemn, 4+5 i dag. Var ikke særlig plaget sist heller med det, bare veldig trøtt og sinnsyk god luktesans. Litt mså uggen da.. Enn så lenge har jeg bare ømme bryster og mye stikking i magen:)

Jeg var ikke kvalm sist, og heller ikke nå. Men kjenner at det er noe i magen lissom. er mellom 5-6 uker nå og har allerede problemer med å sjule pondusen;)

eg er heller ikke noe særlig kvalm, bare litt uggen av og til.. eneste symptomet eg har er ømme og tunge pupper og det stikker litt i livmorer til tider.. er 5+1 i dag [:D]

Back
Topp