Noen fler som har de små oppunder ribbeina?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
ja? Her har han plassert seg godt under ribbeina og det er vondt! Klare ikke sitte lenge om gangen, og kan kun ligge på venstre side, ligger jeg på høyre legger han seg godt under ribbeina, ligger jeg på rygg så blir jeg dårlig. Kjenner jeg begynner bli lei. Spise middag er en prøvelse i seg selv, ja frokost ,lunsj og kvelds også for den saks skyld. Føler han her er ganske lang, og redd for at han skal være veldig stor :/ uke 38 i morgen :)
 
ja? Her har han plassert seg godt under ribbeina og det er vondt! Klare ikke sitte lenge om gangen, og kan kun ligge på venstre side, ligger jeg på høyre legger han seg godt under ribbeina, ligger jeg på rygg så blir jeg dårlig. Kjenner jeg begynner bli lei. Spise middag er en prøvelse i seg selv, ja frokost ,lunsj og kvelds også for den saks skyld. Føler han her er ganske lang, og redd for at han skal være veldig stor :/ uke 38 i morgen :)

Her ligger hun med beina godt oppi ribbeina mine også, lite plass til mat og får veldig lett sure oppstøt.
Tror også hun her blir veldig lang, i hvertfall når hodet er nede og resten fortsatt er så høyt. Rumpen på venstre side og beina ligger rett ut mot høyre... :rolleyes:

Er 38 på torsdag :)
 
Her ligger hun med beina godt oppi ribbeina mine også, lite plass til mat og får veldig lett sure oppstøt.
Tror også hun her blir veldig lang, i hvertfall når hodet er nede og resten fortsatt er så høyt. Rumpen på venstre side og beina ligger rett ut mot høyre... :rolleyes:

Er 38 på torsdag :)

Her er rompa oppunder høyre ribbein, beina ut til høyre side og hode er visst langt nedi bekkenet men ikke festet. Så han "MÅ"jo bli lang :p søstrene var 52 og 53 cm 10 og 6 dager før termin.. så er spent og litt bekymret for at han skal være veldig stor..
 
Her er rompa oppunder høyre ribbein, beina ut til høyre side og hode er visst langt nedi bekkenet men ikke festet. Så han "MÅ"jo bli lang :p søstrene var 52 og 53 cm 10 og 6 dager før termin.. så er spent og litt bekymret for at han skal være veldig stor..
Det tror jeg du kan ha rett i :joyful:
Her er heller ikke hode festet enda.

Dette er første baby, så har ikke noe sammenlignings grunnlag for lengde eller vekt, så blir spenndene!

Har du noen av de mystiske modningstegnene vi alle leter etter?
 
Her sa legen på kontroll i går at oj, her var det trangt (i forhold til ribbeina mine). Og det kan jeg jo si meg enig i, hun forsto godt at jeg merker det på muligheten til å puste skikkelig.
 
Jeg har det litt innimellom, men var mye verre med første. Det er verst å sitte og kjøre bil (lenger enn to min). Husker med første at jm trodde han kom til å bli stor siden "han fylte ut hele magen" med høyt sf-mål. Men han var 48cm og nesten 3,5kg. Det er vel bare jeg som har stutt overkropp :p
 
Jeg har hu under høyre arm.... Ligger i tverr... :inpain:
 
Her er han plassert langt ned i bekkenet og sitter mer eller mindre fast. Har beina hans oppunder ribbeina... jordmor mente han måtte ha strekt seg mye den siste tiden...lang og tynn. 37 (36+0) i morgen
 
Jepp, har beina under ribbeina på høyre side, men det er overhode ikke vondt eller plagsomt.

Legen sa baby hadde masse plass. Jeg er 179 høy
 
Kjenner at hun er godt plassert oppunder puppene mine til tider. DET er ubehagelig det, men ikke vondt. Er høy, så har masse plass... tror jeg. :p
 
Jepp. Dvs han har stort sett sparka i siden nedenfor ribbeina, men nå er det flere spark også oppunder. Han kan sparke ganske hardt til tider så rekner med det blir ubehagelig fremover
 
Det tror jeg du kan ha rett i :joyful:
Her er heller ikke hode festet enda.

Dette er første baby, så har ikke noe sammenlignings grunnlag for lengde eller vekt, så blir spenndene!

Har du noen av de mystiske modningstegnene vi alle leter etter?

Tja. Joda, Kansje :p hadde ingenting av det dere/vi leter etter med de to andre. Men nå har jeg tidvis vonde stikkninger nedentil, kjennes ut som om han prøver bryte opp livmorhalsen. Sånn ellers så kjenner jeg ikke så mye. Litt kynnere, men ingen vonde. Så er spent å se når han kommer :) uke 38+0 idag :D
 
Back
Topp