Noen fler som føler seg hangover når de våkner?

Bønna2020

Betatt av forumet
Hei jenter!
Er det noen flere som våkner og føler seg sykt hangover? beste måten jeg kan beskrive det på..
Jeg har de siste 3 dagene våknet og følt meg hangover, i tillegg går jeg hele dagen med stiv nakke, vondt i hode og kvalme + stikkinger i magen.. Noen i samme båt ? noen med tips?:hilarious:
 
Jeg har det også sånn innimellom. Stort sett når jeg er skikkelig sliten. Så det kjedelige rådet herfra (som funker for meg) er å få trent innimellom, drikke masse og legge seg tidlig. :shifty::shy:
 
Hvile, drikke og gjøre klart til en myk start på dagen. Feks smør frokost kvelden før, og sett i kjøleskapet, så alt du trenger er å spise den.
 
Akkurat samme følelse i dag morges! Hadde en lang sosial dag i går og var veldig sent i seng, så i dag har jeg måttet avlyse alle planer for å hente meg inn.
 
Akkurat samme følelse i dag morges! Hadde en lang sosial dag i går og var veldig sent i seng, så i dag har jeg måttet avlyse alle planer for å hente meg inn.
huff.. Det er ikke noe godt! Men samtidig glad for å høre at det ikke bare er meg:hilarious: Håper formen din er bedre imorgen:Heartred
 
Føler meg hangover på morgenen ja..! Men blir heldigvis mye bedre etter jeg har fått spist :)
 
Litt hangover hele dagen. Ubestemmelig uggen følelse i kroppen. Men det hjelper å spise ofte.
 
Back
Topp