Noen fler som føler seg hangover når de våkner?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Bønna2020, 15 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bønna2020 Betatt av forumet

Hei jenter!
    Er det noen flere som våkner og føler seg sykt hangover? beste måten jeg kan beskrive det på..
    Jeg har de siste 3 dagene våknet og følt meg hangover, i tillegg går jeg hele dagen med stiv nakke, vondt i hode og kvalme + stikkinger i magen.. Noen i samme båt ? noen med tips?:hilarious:

• Enig Enig x 3
  2. Bkno3007092 Flørter med forumet

Haha ja enkle morgeneer er slik:hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Bkno5600882 Blir kjent med forumet

Har det helt likt som deg... Har desverre ikke noe spesielle tips

• Enig Enig x 1
  4. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg har det også sånn innimellom. Stort sett når jeg er skikkelig sliten. Så det kjedelige rådet herfra (som funker for meg) er å få trent innimellom, drikke masse og legge seg tidlig. :shifty::shy:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Hvile, drikke og gjøre klart til en myk start på dagen. Feks smør frokost kvelden før, og sett i kjøleskapet, så alt du trenger er å spise den.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. B2020 Betatt av forumet

Akkurat samme følelse i dag morges! Hadde en lang sosial dag i går og var veldig sent i seng, så i dag har jeg måttet avlyse alle planer for å hente meg inn.

7. Bønna2020 Betatt av forumet

huff.. Det er ikke noe godt! Men samtidig glad for å høre at det ikke bare er meg:hilarious: Håper formen din er bedre imorgen:Heartred

8. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Jaa men er svært dårlig om morgenen da:(

9. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Føler meg hangover på morgenen ja..! Men blir heldigvis mye bedre etter jeg har fått spist :)

• Enig Enig x 1
  10. Ingeniørmamma Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Litt hangover hele dagen. Ubestemmelig uggen følelse i kroppen. Men det hjelper å spise ofte.

• Enig Enig x 2

Del denne siden