Noen fler som ammer?

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Nå nærmer de seg året! Er det fler enn jeg som ammer enda? Syns det er kos, og det syns iallefall mini som har seks tenner! Går ganske bra likevel, biter sjelden. Han vil ikke ha smokk, så puppen er god når man skal sove. Jeg jobber nå, men ammer rundt fem ggr i døgnet. Enn dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ammer fremdeles :) Kommer til å fortsette så lenge mini vil (eller ikke i en evighet altså, min grense går på 1,5år..) Jeg ammer også ca 5 ganger i døgnet, syns det er kjempekoselig. Mini har seks tenner, men har ikke bitt mammaen sin en eneste gang. Han nyter hvert minutt og hver dråpe melk :) Smokk funker ikke her heller! Mye trøst i kosekluten han har, men pupp er fremdeles den beste kosen!
 
Ja ammer. Ca 4 ggr i døgnet. Har lite melk, så det er mest for kosen sin skyld
 
Ammestilling har fått en annen betydning. Når jeg ammer lillingen i sengen må han alltid forandre på stillingen: normal, 180° rundt, på huk, med bena i været. Jeg må le til den søtingen
 
Jeg også! 4-5 ganger i døgnet, men mye melk er det nok ikke nå.
Her kan jeg fint fullamme om hun ikke vil ha noe mat + noe i fryseren ;) så det er like mye melk som det alltid har vært. men det går nedover nå når hun spiser mer og mer mat, selv om det foreløpig fremdeles ikke er så mye
 
Jepp, i all hovedsak på natt, men hender ofte at han vil ha på dagtid også. Det er kos, men håper å greie å kutte litt på nattammingen snart, han spiser fortsatt annenhver time eller oftere hele natta.. Virker som om det er det eneste som hjelper på tannfrembrudd her, han har heller ikke smokk el koseklut.
 
Her ammer det også en del ganger i døgnet, spesielt på natt. Godt å se jeg ikke er alene. Har fått en del reaksjoner på at jeg fremdeles ammer, spesielt på natten. Har heldigvis fått utvidet amnepermisjonen, godt å få tid til en ordentlig morgenstund før far må ta over
 
Her ammer det også en del ganger i døgnet, spesielt på natt. Godt å se jeg ikke er alene. Har fått en del reaksjoner på at jeg fremdeles ammer, spesielt på natten. Har heldigvis fått utvidet amnepermisjonen, godt å få tid til en ordentlig morgenstund før far må ta over
Ja, jeg får også litt reaksjoner nå som han er ett år - om jeg ikke snart skal slutte. Mini vil ikke ha smokk, så for ham er puppen god å ha når han skal sove etc. Kommer nok til å amme fram mot sommeren, så lenge han vil ha.
 
Jeg gir på kvelden når jeg ikke har senvakt, og må ko dessverre opp et par ganger om natten, men det går jo for en stund til, selv om det begrenser radiusen min. Må jo være tilgjengelig her hjemme
 
Her ammes det morgen, kveld og en gang midt på dagen. Tenkte tidligere å slutte når hun fyller året, men nå er jeg ikke helt sikker lenger
 
Back
Topp