Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også ustabil syklus så skal på tidlig ul neste uke for å få svar på hvor langt jeg egentlig er på vei. Samme måtte jeg gjøre sist.
Jeg betaler denne privat. Men pga risikosvangerskap skal jeg på to tidlige ul på sykehuset før ordinærFår du det sponsa? Eller Betala du privat?
Har også veldig uregelmessig syklus, får TUL neste uke pga dette
Jeg har hatt syklus på alt fra 31 til 50 dager, og siste blødningen jeg hadde varte i litt over tre uker. Det skal bli spennende å se hvordan legen har tenkt til å regne ukene mine
Jeg kjenner veldig godt de få gangene jeg har el, pluss at denne perioden hadde vi sex bare en gang, så jeg regner med at jeg hadde El et par dager etter samleiet. Nå er det snart tre uker siden, så bare legger jeg til to uker til for å få riktig uketall
Hvis jeg hadde regnet fra første blødningsdag så hadde jeg vært 8-9uker, men embryoet er jo bare 3 uker, så det må jo bli helt feil å regne det sånn for oss som har uregelmessige og lange sykluser?
Ja Kan hende det er egenandel da, har ikke sjekkaSå flott! Får du det dekket?
Ja Kan hende det er egenandel da, har ikke sjekka
Oi, det var stor variasjon! Og så typisk at det var akkurat 28 dager da det traffSniker: Jeg hadde sykluser fra 21 til 105 dager da jeg ble gravid. Fikk TUL pga dette. Viste seg at den syklusen jeg ble gravid var det ca 28 dager tror aldri jeg har hatt det før. Termindato stemte fra TUL i det som var 5+2, og i 11+4, og 18+5 alle de andre senere. Prikk på datoen makan til eksemplarisk voksende unge skulle du lete lenge etter
Det er jo heldigvis ikke så stor variasjon, så da skal det jo ikke ha så mye og si. Men uansett gøy med TUL! Det har jeg hatt sist jeg var gravid og da hadde jeg ikke uregelmessig syklus. Jeg har nok hatt uregelmessig nå siden jeg enda ammer.Har også hatt litt varierende sykluser. Stort sett har de vært på 32-33. Men det har også forekommet at den har vært 29 og 35. Testet ikke for eggløsning nå sist syklus, så jeg vet neimen ikke helt når det har skjedd. Nå skiller det jo ikke mange uker uansett hos meg. Men jeg liker å vite eksakt. Bestiller meg nok en TUL når jeg antar at jeg er i uke 8,så får vi se hva den viser
Ja, enig. Det er fint med TUL uansett. Har vært på det med begge de to andre, selv om jeg da hadde helt regelmessige sykluserLykke tilDet er jo heldigvis ikke så stor variasjon, så da skal det jo ikke ha så mye og si. Men uansett gøy med TUL! Det har jeg hatt sist jeg var gravid og da hadde jeg ikke uregelmessig syklus. Jeg har nok hatt uregelmessig nå siden jeg enda ammer.