Noen fler med uregelmessig syklus?

Chalotte

Flørter med forumet
MayDay2021
Er det noen flere enn meg som har hatt uregelmessig syklus? Her har det variert fra 20 til 35 dager, så jeg er veldig usikker på når jeg egentlig ble gravid. Hva har dere gjort for å regne ut hvor langt dere er på vei? :dontknow

Hadde ikkje syklus en gong, slutta med minipille så fekk eg ikkje mensen igjen, men positiv test 8 veke etter eg slutta på pillen :love017
Men ja er vanskelig å rekne ut når man hadde eggløsning.men eg prøvde å rekne meg sånn sirka fram til det, ved å sjå når testen blei positiv og når det då evt kunne skjedd.
Men bestilt tidlig UL sånn at man kan sjå det litt meir nøyaktig.

Du må nesten gå utifra en 28 dagers syklus slik som lege og jordmor også vil. Kan hende du får en tidlig ul pga av dette.

Jeg har også veldig ustabil syklus‍♀️ den har vært alt fra 28 dager til 40 dager, men legen sa at vi enn så lenge bare måtte ta utgangspunkt i første dag i siste mens

Har også ustabil syklus så skal på tidlig ul neste uke for å få svar på hvor langt jeg egentlig er på vei. Samme måtte jeg gjøre sist.

Har også veldig uregelmessig syklus, får TUL neste uke pga dette :)

Jeg har hatt syklus på alt fra 31 til 50 dager, og siste blødningen jeg hadde varte i litt over tre uker. Det skal bli spennende å se hvordan legen har tenkt til å regne ukene mine

Jeg kjenner veldig godt de få gangene jeg har el, pluss at denne perioden hadde vi sex bare en gang, så jeg regner med at jeg hadde El et par dager etter samleiet. Nå er det snart tre uker siden, så bare legger jeg til to uker til for å få riktig uketall

Hvis jeg hadde regnet fra første blødningsdag så hadde jeg vært 8-9uker, men embryoet er jo bare 3 uker, så det må jo bli helt feil å regne det sånn for oss som har uregelmessige og lange sykluser?

Jeg har hatt syklus på alt fra 31 til 50 dager, og siste blødningen jeg hadde varte i litt over tre uker. Det skal bli spennende å se hvordan legen har tenkt til å regne ukene mine

Jeg kjenner veldig godt de få gangene jeg har el, pluss at denne perioden hadde vi sex bare en gang, så jeg regner med at jeg hadde El et par dager etter samleiet. Nå er det snart tre uker siden, så bare legger jeg til to uker til for å få riktig uketall

Hvis jeg hadde regnet fra første blødningsdag så hadde jeg vært 8-9uker, men embryoet er jo bare 3 uker, så det må jo bli helt feil å regne det sånn for oss som har uregelmessige og lange sykluser?

Siden du vet sånn ca når unnfangelsen fant sted, må det jo være riktig å beregne slik du har gjort :happy: Jeg aner virkelig ikke når jeg hadde EL, så jeg er veldig usikker på hvor langt jeg faktisk er på vei

Sniker: Jeg hadde sykluser fra 21 til 105 dager da jeg ble gravid. Fikk TUL pga dette. Viste seg at den syklusen jeg ble gravid var det ca 28 dager :hilarious: tror aldri jeg har hatt det før. Termindato stemte fra TUL i det som var 5+2, og i 11+4, og 18+5 alle de andre senere. Prikk på datoen :hilarious: makan til eksemplarisk voksende unge skulle du lete lenge etter :p

Sniker: Jeg hadde sykluser fra 21 til 105 dager da jeg ble gravid. Fikk TUL pga dette. Viste seg at den syklusen jeg ble gravid var det ca 28 dager :hilarious: tror aldri jeg har hatt det før. Termindato stemte fra TUL i det som var 5+2, og i 11+4, og 18+5 alle de andre senere. Prikk på datoen :hilarious: makan til eksemplarisk voksende unge skulle du lete lenge etter :p
Oi, det var stor variasjon! Og så typisk at det var akkurat 28 dager da det traff :hilarious:

Har også hatt litt varierende sykluser. Stort sett har de vært på 32-33. Men det har også forekommet at den har vært 29 og 35. Testet ikke for eggløsning nå sist syklus, så jeg vet neimen ikke helt når det har skjedd. Nå skiller det jo ikke mange uker uansett hos meg. Men jeg liker å vite eksakt. Bestiller meg nok en TUL når jeg antar at jeg er i uke 8,så får vi se hva den viser:)

Har også hatt litt varierende sykluser. Stort sett har de vært på 32-33. Men det har også forekommet at den har vært 29 og 35. Testet ikke for eggløsning nå sist syklus, så jeg vet neimen ikke helt når det har skjedd. Nå skiller det jo ikke mange uker uansett hos meg. Men jeg liker å vite eksakt. Bestiller meg nok en TUL når jeg antar at jeg er i uke 8,så får vi se hva den viser:)
Det er jo heldigvis ikke så stor variasjon, så da skal det jo ikke ha så mye og si. Men uansett gøy med TUL! Det har jeg hatt sist jeg var gravid og da hadde jeg ikke uregelmessig syklus. Jeg har nok hatt uregelmessig nå siden jeg enda ammer.

Det er jo heldigvis ikke så stor variasjon, så da skal det jo ikke ha så mye og si. Men uansett gøy med TUL! Det har jeg hatt sist jeg var gravid og da hadde jeg ikke uregelmessig syklus. Jeg har nok hatt uregelmessig nå siden jeg enda ammer.
Ja, enig. Det er fint med TUL uansett. Har vært på det med begge de to andre, selv om jeg da hadde helt regelmessige sykluser:happy:Lykke tilxsmile9

Back
Topp