Heisann, da har vi vært en uke på Mallorca.. spontan hoppe-på-tur i siste liten, men det ble en veldig fin uke. Begynte dårlig, for bilsetet til Luna kom ikke fram, og når flyet landet kl. 23.10 ble det veldig sent på oss. Vi måtte melde fra om setet, leie nytt hos bilutleiefirmaet, og da vi endelig satt i bilen på vei til feriebyen vi skulle til, hadde Luna lagt sitt "nye" sete for hat. Hun skrek så voldsomt at jeg ble redd hun hadde skikkelig vondt noe sted.. så vi stoppet bilen, jeg gikk ut og tok henne i armene, og da stoppet hun å gråte og bare smilte.. så jeg satte henne tilbake igjen i setet, da begynte den samme, illsinte, hysteriske gråten. Hun var nok bare veldig trøtt og sliten, men hun er stort sett så rolig at jeg ble helt fortvilet, det var grusomt å høre henne skrike sånn. Vi stoppet igjen, men måtte jo komme fram en gang.. Ringte hotellet for å si fra at vi ble sene, og fikk beskjed om at de ikke hadde rom til oss! Så det var verdens verste start på ferieuka vår, men så ble alt heldigvis bra:) Luna fortsatte ikke i samme dur, hun sov tvert i mot 10 timer sammenhengende for første gang, og det fire dager på rad, og i natt sov hun 12 timer...føler meg ganske bortskjemt. Alma derimot, nektet å sove. Hun har blitt utrolig bestemt.. vi la oss alle sammen kl. 22, da var mannen min og jeg helt utslåtte, men hun bare tullet rundt og ville ikke legge seg, helt til hun til slutt bare måtte kapitulere. Andre med samme problem på ferie? Dette ble langt, her er noen bilder: