spireimagen
Flørter med forumet
Hei
Er det noen fra Kristiansand her? Skulle vi evt tatt en presentasjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligJa, Jeg er fra Kristiansand![]()
Ja du dekker jo spekteret da ;-) Skal du føde i Kristiansand?Bor i Grimstad, er fra Lindesneser jo på samme strekket nesten
![]()
Ja du dekker jo spekteret da ;-) Skal du føde i Kristiansand?
Ja har trivdes veldig godt der :-D Spesielt når de hadde barselhotellet! Tid har du termin?Jeppmå det pga svangerskaps diabetes. Fødte sist også der, da pga jeg ville det. Veldig trivelig føde og barsel avdeling
![]()
Æ holder til i SongdalenSå koseligHvor i kr.sand holder du til? Om du vil si det selvfølgelig!!
Ja har trivdes veldig godt der :-D Spesielt når de hadde barselhotellet! Tid har du termin?
Åja, der er det jo greitÆ holder til i Songdalenå du da?
Sånn ja.. det er jo greit! Jeg har 13 så kanskje vi sesTermin er 1 januar, men får vite forløsnings dato 17 oktober. Å vet det blir i uke 38 ca. Så blir rundt 15 desember, noen dager fra eller til![]()
Ja jeg har to gutter fra førÅja, der er det jo greitJeg bor på Tveit! Du har 2 barn fra før?
Jeg har en sønn som blir 2år 26 desemberSånn ja.. det er jo greit! Jeg har 13 så kanskje vi sesHar du barn fra før?
Så koseligJa jeg har to gutter fra før![]()
Så greit med de i samme måned, hva venter du denne gangen da? Ja men håper jeg får litt før terminJeg har en sønn som blir 2år 26 desemberhadde jo vært koselig å tuffe noen herfra der inne
![]()
Så greit med de i samme måned, hva venter du denne gangen da? Ja men håper jeg får litt før termin![]()
Så koselig da, her blir det tredje guttenEr jente denne gangenså en av vær, føler meg veldig ferdig nå!
Hehe, ja alle håper vel på det første gangenspennende å se når de velger å komme!