Noen førstegangs

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
som har fått mage og/eller kjent bevegelse der inne? :) Hvor langt var du på vei da?
Legg gjerne med bilde av magen! Er så spent, og venter på at tiden skal gå så jeg kan kjenne liv!

Jeg er førstegangsfødende og er 13+4 i dag. Jeg fikk mage ganske tidlig, familie så den i uke 9.

Torsdag som var, er jeg sikker på at jeg kunne kjenne spark mot håndflaten når jeg lå i senga og klemte på magen. Det var 3 små dytt, eller hva jeg skal kalle det. :) jeg har lest i en bok hvordan man kan kjenne etter liv i magen, men bare fått det til en gang :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er førstegangsfødende og er 13+4 i dag. Jeg fikk mage ganske tidlig, familie så den i uke 9.

Torsdag som var, er jeg sikker på at jeg kunne kjenne spark mot håndflaten når jeg lå i senga og klemte på magen. Det var 3 små dytt, eller hva jeg skal kalle det. :) jeg har lest i en bok hvordan man kan kjenne etter liv i magen, men bare fått det til en gang :p

Hvordan kan man gjøre det? Fortell! :))

Jeg er førstegangs, men har ikke mage enda. Har litt fra før så vil nok ta litt tid før det vises ordentlig tenker jeg. Magen kommer tidsnok! :) Ingen spark heller forsåvidt.

Jeg er 1. Gangs hverken mage eller spark her foreløpig. 16+4 i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 16+2 i dag og ikkje komt noke særlig mage eller spark her heller :)

Åh, jeg må si det er betryggende å høre. Er selv 12+2 (termin i nov/des) og det er så mange føler jeg som iaff har fått, i mine øyne, stor mage. Blir jo litt bekymra over at det har stoppet opp der inne.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

14+4 i dag. Ikke kjent liv men heller ikke prøvd noe særlig på det.... Nå i kveld var magen kjempe stor! Føler den kommer mer frem nå, særlig siste dagene.... Nesten så jeg lurer på om det er flere der inne.......

Er 11 uker i dag. Og jeg har faktisk fått litt mage, men mye av magen skyldes vel luft og oppblåsthet haha. Ikke kjent noe spark enda.skjenner at den strekker påå seg (vokser) innimellom.

Er førstegangs :) Er 28+6 i dag, magen er svær! Fikk ikke synlig mage før rundt uke 18, ca. og kjente ikke noe bevegelser før rundt da, heller. Da kjente bf det tydelig utenpå, også :)

Når jeg ligger og holder magen inne så har jeg en søt klump nedfor navelen:-) Er 16 uker på vei ca

Sent from my iPhone

Har kanskje fått bittelitt mage nå :) 14+1 :) eller så er det bare fett

Hvordan kan man gjøre det? Fortell! :))

Vet ikke helt om jeg husker alt som står i boka, men det er størst mulighet til å kjenne noe når man har ligget i ro en stund. F eks på morgenen når man våkner.

Så må du legge hele den ene håndflaten på magen på en side av navlen, og presse den ned i magen til du kjenner livmoren eller hva d heter. Så må du bruke den andre håndflaten på samme måte. Men den bruker du til å lete etter bevegelse med. Hold den i ro på hvert sted en liten stund før du flytter den.

Jeg garanterer ikke at du blir å finne/ kjenne noe spark altså, JM sa til meg at man ikke må bli redd eller bekymret hvis man ikke finner noe. Jeg hr bare kjent den lille en gang men men prøvd flere ganger etterpå, helt uten resultat.

Hmm gikk ikke her men skal prøve igjen :)

Jeg er 16+0 , førstegangsfødende og kjente liv for første gang på fredag. Spiste en japp-is og det tok ca 10 min før det skjedde ting nedi der. Akkurat som kilende bobler innvendig ❤️❤️❤️.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 16+0 , førstegangsfødende og kjente liv for første gang på fredag. Spiste en japp-is og det tok ca 10 min før det skjedde ting nedi der. Akkurat som kilende bobler innvendig ❤️❤️❤️.

Sent from my iPad using BV Forum
Åh jappis hørtes sykt godt ut nå! Typen sier han syns jeg har fått litt mage nå:)

Back
Topp