Noen førstegangere i Oslo her? :)

Poe

Blir kjent med forumet
Jeg er snart 30 og skrekkslagen for hva jeg har begitt meg ut på her ;) Tør ikke å fortelle det til noen enda ettersom det er så tidlig, så jeg trenger nettvenner, hehe...

Jeg er snart 30 og skrekkslagen for hva jeg har begitt meg ut på her ;) Tør ikke å fortelle det til noen enda ettersom det er så tidlig, så jeg trenger nettvenner, hehe...
Desverre ingen førsteganger, men er fra Oslo! Gratulerer så mye med positiv test. Velkommen til april :)

Takk :) Ser du har en på litt over 1 år? Sprekt med en ny en allerede :)

Takk :) Ser du har en på litt over 1 år? Sprekt med en ny en allerede :)
Hadde det vært opp til meg kunne de vært enda tettere :) Det blir ca 20mnd mellom dem!

Er førsteganger, men ikke fra oslo da dessverre :)

Er fra oslo, men ikke førstegangs. Velkommen og lykke til :D

jeg er fra oslo. 1 gang :) mistet sist. men var ikke så langt på vei. er 7 uker nå:) termin i slutten av mars:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er fra Oslo og er 33 år. Venter barn nummer 2 da. Da jeg gikk gravid i 2010 med første, var jeg akkurat som deg: skrekkslagen!!! Men det kommer til å gå kjempefint, skal du se! Det aller meste faller seg faktisk naturlig, ligger i ditt instinkt!
Det jeg syns varveldig greit sist, var å melde meg inn på forum her, fikk masse gode tips og svar på alle spørsmål.
Også slapp jeg plage alle andre venninner (som ikke var gravide) med "pjattet" mit, hehe..

Back
Topp