Noen følelse om hvilket kjønn det er?

MadeleineXX

Glad i forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Julilykke 2023
Hvilket kjønn føler du og evt. partneren at barnet er? Har du/dere drømt om hvilket kjønn det er?
Både jeg og min mann føler på oss at det kanskje er en jente. I tillegg har begge to drømt at det er det. Blir spennende å se om det stemmer eller om følelsen forandrer seg etterhvert. Er 9+3 i dag. :)

Både jeg og han tror jente. Vi har jente fra før og det er derfor vanskelig å forsestille seg at denne spiren kan være noe annet en jente, men begge kjønn er selvfølgelig like velkommen.

Jeg veksler veldig mellom kjønnene. Siden vi har en sønn fra før, hadde det jo vært kult med ei jente, men samtidig hadde det kanskje også føltes litt trygt å få en gutt igjen. Vi har et jentenavn klart (hadde det før nr én viste seg å være gutt også), så hvis jeg tenker på minien med navn er det det jeg bruker :P Får endre på det om det er en lillebror inni der :P

Min intuisjon er forresten defekt, så ville ikke stolt på den om den så var helt tydelig :P Var sikker på at ei gravid venninne kom til å få ei jente, og vipps, der kom det en gutt gitt :P Bra jeg ikke hadde delt "spådommen" min, så ble ikke fallet så hardt.

Min intuisjon er forresten defekt, så ville ikke stolt på den om den så var helt tydelig :p Var sikker på at ei gravid venninne kom til å få ei jente, og vipps, der kom det en gutt gitt :p Bra jeg ikke hadde delt "spådommen" min, så ble ikke fallet så hardt.

Vet ikke hvordan min intuisjon er, så kan ikke si jeg stoler på den :p Jeg og min mann har hatt et jentenavn klart veldig lenge, så hadde vært veldig kjekt om det ble en jente og vi får brukt det navnet. :love017 Selv om begge kjønn selvfølgelig er velkommen :happy:

Fra jeg fikk positiv test, har jeg hatt følelse på jente, men den har skiftet litt.
Har en jente og en gutt fra før, så spiller egentlig ikke noe rolle om det er jente eller gutt inni der :)

Moren min drømte for en stund siden, at vi hadde fått ei jente til, så vi får se :)

Skal på ul igjen 20.august, da er jeg 15+0

Nesten sikker på det er gutt -foreløpig!! Har begge kjønn fra før, og dette er til nå helt gutte-svangerskap for meg ;-) Veldig annerledes med jente.. Men hvem vet ;-)

Nesten sikker på det er gutt -foreløpig!! Har begge kjønn fra før, og dette er til nå helt gutte-svangerskap for meg ;-) Veldig annerledes med jente.. Men hvem vet ;-)

Artig :) Hvordan har jente-svangerskap vært vs gutte-svangerskap for deg?

Har to gutter, tipper enda en gutt[emoji7] Smått mere kvalm i dette svangerskapet da. Termin 28 feb.

Jente=konstant kvalme fra uke 6-7 til uke 12-14, samt helt totalt uten krefter samme tidsrom. Gutt= litt symptomer, kvalme kun ved lenge mellom mat eller mye stress, og ellers ganske grei form. Med begge raskt stor mage da ;-)
Hehe, ditt jente-svangerskap høres akkurat ut som mitt gutte-svangerskap :P Artig :)

Sier hun hver gang lille nevnes, men det kan nok være vanen siden vi bare har ei jente fra før av :p

Hvilket kjønn føler du og evt. partneren at barnet er? Har du/dere drømt om hvilket kjønn det er?
Både jeg og min mann føler på oss at det kanskje er en jente. I tillegg har begge to drømt at det er det. Blir spennende å se om det stemmer eller om følelsen forandrer seg etterhvert. Er 9+3 i dag. :)
Myter sier at dersom man drømmer at det er det ene kjønnet, så er det det andre[emoji85] Stemte ikke for meg sist, så er vel bare 50/50[emoji23]

Jeg har ingen aning foreløpig! Blir spennende å forhåpentligvis få vite om noen måneder :)

Back
Topp