Noen få bilder fra oss

ORIGINAL: suki

Fine barna dine!! [:)] Så minsten er den største rampen?
Klare bilder til å være mobilbilder asså!!

Tusen takk! [:)] Hehe, ja minstemann er verst, sånn rampemessig sett. Ida trasser mer, men hun er snill som et lam. Tobias derimot, han er visst født uten ører og en genuin trang til å utforske ALT og gjøre ALT han har fått fortalt ikke er lov.
Er veldig fornøyd med mobilen min, blir veldig klare bilder utendørs, og ganske klare bilder innendørs [:)]

Så flotte bilder av ungene dine[:)] Dem er helt sjønne..Ser også veldig godt likheten mellom dem[:)]

ORIGINAL: buffi

Så flotte bilder av ungene dine[:)] Dem er helt sjønne..Ser også veldig godt likheten mellom dem[:)]

Tusen takk buffi! [:)] Ja, de har blitt veldig like i det siste. De var jo litt mer ulike før, men nå er de liksom jente-og guttevarianten av hverandre [:)] Ser godt at de er støpt i samme forma! [8D][:D]

så søte unger skrållan[:)] syns ida var veldig lik mamman sin, så da må jo tobben være det han å[:D]

artig å se bilder!

ORIGINAL: MaRtE:)

så søte unger skrållan[:)] syns ida var veldig lik mamman sin, så da må jo tobben være det han å[:D]

artig å se bilder!

Tusen takk MaRtE! [:)] jeg blir så glad når noen sier at Ida ligner meg, for jeg er så vant med å høre at hun ligner sånn på Marius... hehe! Men det er flere som har sagt at hun har blitt mer lik meg de siste månedene, trivelig å se at jeg også har vært med på produksjonen! [;)] Tobias ser jeg er lik meg, han har vært lik meg helt siden han ble født han... [:)]

ORIGINAL: LurveTufsa!!

Nyyyydelige miniskrålliser

er det sånn at Ida ligner på deg, og Tobias på pappaen sin?[:)][:)]

Nei, det er/har vært omvendt! [:)] Tobias har vært klin lik meg (som baby), og veldig lik tremenningen min, mens Ida har vært som snytt ut av nesa på sin far. Men nå så har Ida snudd litt, og ligner litt på meg også, og Tobias ligner vel egentlig på en blanding av meg og sambo nå - med litt mere meg i, hehe. Vent litt, så kan jeg finne bilder så dere får se.

Her er Ida som baby, da hun ligna som mest på faren sin:

Her er hun sammen med sambo, ikke det beste bildet, men de ligner.

Enda et av dem sammen

Og så har vi Tobbe-bror.

Her er meg som baby, og ca 2 år. Tatt bilde av bilder da, så ikke så veldig bra.

Jeg vet ikke om dere ser det jeg, men Tobias skal ligne mest på meg, og Ida mye på faren sin! [8D]

Tusen takk dere! [:D][:D]

Det spøkes om at jeg fôrer dem med flaggstangfrø, mulig det ligger noe i det! [8D][;)][:D]

Så herlige de er!!!!!!! Nydelige!!![:D][:D][:D][:D]

Så søte kids! Og så like som de er da!

ORIGINAL: McBaby

Så fine de er! [:D] Og så store de har blitt begge to.[:)]
Signerer! Hærlige barn[:D]

Back
Topp