Noen Erfaringer.....???????

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det noen som har noen erfaringer med denne vogna her..... ??????

[:D]

Åj, Ble litt lite, Skal prøve og ordne Det...

Det er en Simo vogn ser det ut som. Jeg har bare sett på den så jeg er ikke til noe stor hjelp i grunn. Har sett på Finn.no at Simo vognene er lette å ev. få solgt når den tid kommer, men jeg har også lagt merke til hvor mange Simovogner som selges brukt. Dette fikk meg til å tenke på hvorfor? Har lest her i forumet at flere har Simo og er fornøyd , men at mange synes den blir litt for tung å bruke som sportsvogn.

Okey, Jah det er en Simo Kombi vogn det.... [:D]

Jeg har kjøpt en simo kombi vogn brukt.. Hun som solgte den ville egentlig ikke selge den da hun bare hadde fått en, men siden forholdet havarerte og pengene ikke strakk til så måtte hun selge. Tro det er mange simo-vogner til salgs da de er mest populære. Eller var det for ett par år siden..

Uansett så har jeg ikke fått tatt vogna i bruk enda, men tror jeg kommer til å være fornøyd.

Har ingen erfaring med vogn da jeg venter mitt første barn...
Min mor jobber på småbarnsavdeling i barnehage, og hun rapporterer hva hun hører og ser der, og det er Simo og Emmaljunga som jevnt over får mest skryt. Så jeg har fått beskjed om (av mor som skal betale vognen) at om jeg velger noe fra de to merkene, så er vi trygge på at vi får en god vogn...

Jeg har simo kombivogn og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den ny til førstemann og den er like fin enda[;)]

Tror at vi har bestemt oss nå.....
Det blir nok en Simo kombi vogn med sånn håntak som man kan bytte over til andre siden.
Den koster 6999,- Kroner, Altså 1000 Kroner mer enn den andre, Men vi har foreldre som skal betale nesten hele vogna.
Vennina mi har 2 små barn, Og hun fortalte at det var helt genialt med sånne håndtak, Hun har Ikkje det og måtte dermed kjøpe en ny vogn nå.
På grunn av at hvis ungen hennes fikk sol I øynene måtte hun drege vogna etter seg som var kjempetungt, Og ungen slipper og sitte og se på henne, Men kan se framover når du går tur.
Såh det blir nok en slik.... [:D]

Her er den:

Jeg skal ka Emmaljunga, og der kan vi velge understell - det ene understellet har sånn "snu"-funksjon.
De sa derimot i butikken at de med sånn funkjson er litt svakere i leddet, så man kan ikke ha så my vekt på håndtaket. Man kan jo uansett snu baggen...
Jeg har ikke bestemt meg enda da, om hva jeg skal ha av understell. Jeg regner med at alle tåler en del vekt....

Ja det er det Bente

Back
Topp