Noen erfaringer?

Jolanta

Betatt av forumet
noen som har erfaring med renselseskurer? BioDrain?

nei ikke biodrain.. men typen min hadde med seg hjem en gang en kur.. leter febrilsk etter etter hva det var den het[8|]
var dråper som du rørte ut i vann.. dette tok du 3 ganger om dagen i 1 uke..
skal i allefall sies det at jeg følte meg mer opplagt og kvikk etter den kuren.

turde liksom ikke å spørre dama ut bak disken om hvordan det fungerte o.l, når butikken var full av folk. men er man på do konstant eller? og er det vann som forsvinner eller bare tarmrens? eller begge deler? har sånn kur som går over to uker. tror man skal ta to tabletter tre ganger daglig.

må visst vente til typen er hjemme igjen.. finner ikke den flasken.
det ble en del hyppige dobesøk, det skal sies ja.. både av den ene sorten og den andre.
denne var tarmrensende.. skulle skylle ut avfallstoffer som lagrer seg opp.
men man skulle drikke minst 3 lier vann daglig.. så drakk jeg vanndrivende te på kveldene.
jeg har ei venninde som jobber på en helsekostbutikk, så jeg kan spørre henne hvis det er noe spess du lurer på?

hva er det?

bare lurer på om man går ned i vekt, og om man får mer energi som de lover, og om BioDrain er en bra kur. ?[:D]

en renselseskur renser kroppen for avfallstoffer, som tarmrens og sånn. finnes vel mange forskjellige typer da.

fant forresten noe greier om det på internett. men det kan jo være greit å høre fleres synspunkter på det likevel?[:)]

visst er det det... skal høre med henne om hun har fått noen tilbakemeldinger på den.. hvis de selger den der da. men det regner jeg med.
jeg gikk i allefall ned, samt at jeg fikk mere energi. men så var jo det en helt annen kur.
skal innom sentret der senere i dag, så da skal jeg stikke innom å spørre jeg.

Har prøvd Biodrain jeg, men merket ikke noen forskjell verken i vekt eller opplagthet!
Er spent på å høre om de dråpene noen snakket om her...hva het de?

M

Har prøvd biodrain, merka litt på huden, men tror det har mer med at du skal drikke mye vann, ikke pillene.

Drikk heller mye rent vann, mye billigere. Gikk ikke ned av de pillene.
Prøvde sånn 24 ett eller annet, no pulver du skulle blande i vann, men det smakte helt grusomt!!!
Ikke sjangs om og få det ned.

Min mann har godt på C24 for en god måned siden. han sa den var jævlig men etterpå var det kjempe bra.
Jeg er så kresen så kunne aldri ha tatt sånt. Klarer ikke å drikke farris en gang.
Denne kuren starter kl 17 da er det en pose og 1 dl rødgrepjuice så er det på an igjen kl 19 samma sa men kl 21 er det juice og kaldpresset olje det gjør at magen stopper opp så starter kuren igjen kl 6 på morningen og siste kl 8.
Springer masse på do så den må tas når du skal vær hjemme. [:D]
Lykke til vis du tar [:D]

Back
Topp