Noen erfaringer med vond spiral?

Baby_mamma23

Forelsket i forumet
Eller er ganske sikker på at det er spiralen som gjør at jeg får vondt hvertfall. I det siste har jeg fått endel vondt (stikkinger, nesten rie lignende vondter) Og det er ikke sånn mageknip liksom. Ekstra vondt rundt mens og el. Er dette normalt eller kan ddet hende at den sitter feil eller noe sånt? Har  hatt den 1 år nå, men må gjør det skikkelig vondt liksom..

Jeg hadde hvertfall vondt når jeg hadde spiral, tok den ut av den grunn. Da sa legen at spiral ikke skal gjøre vondt om den sitter riktig.

Jeg også tok ut min da jeg gikk tre mnd med konstant smerter og stråler fra magen og nedover det ene benet.. Besvimte nesten da jeg satte den inn, så ble nok satt inn feil..

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Jeg også tok ut min da jeg gikk tre mnd med konstant smerter og stråler fra magen og nedover det ene benet.. Besvimte nesten da jeg satte den inn, så ble nok satt inn feil..

Nesten samme for meg, bare jeg svimte av når jeg kom hjem av smerter og klarte ikke stå oppreist når jeg hadde mensen... Tok den ut etter 3 mnd da livmoren var for liten og gnagde på en måte...

Jeg hadde det også sånn,og spiralen satt akkurat som den skulle så legen min mente at jeg rett og slett ikke tålte den...At kroppen hele tiden prøvde å støte den ut,så jeg måtte bare ta den ut...Og smertene ble helt borte med en gang[:)]

Min satt som den skulle men jeg hadde samme symptomer som deg. Mannen min merket den godt under samleie og jeg fikk skikkelig mageknip av spiralen. Valgte å ta den ut etter 1 år da gynokologen sa det var lite de kunne gjøre.

ORIGINAL: Sweetpea

Min satt som den skulle men jeg hadde samme symptomer som deg. Mannen min merket den godt under samleie og jeg fikk skikkelig mageknip av spiralen. Valgte å ta den ut etter 1 år da gynokologen sa det var lite de kunne gjøre.

Akkurat det samme som meg det! Har hatt den 1 år idag og skal bestille time for å ta den ut i morgen, for nå gidder jeg ikke mer! [:)]

Jeg hadde en sprial for 12 år siden, aner ikke hvilken. Den var vondt, spes rundt mens kjentes det ut som den skulle komme ut av siden livmora.

Tok den ut etter en liten stund, og det frister ikke til gjentagelse. Selv om legen snakker om at det sikkert var den og den spiralen og da kan jeg heller ta den og den. NO WAY!

jeg gikk med smerter og kløe helle perioden jeg hadde den, ble konstantert at jeg hadde fåt alergisk reaksjon på den, så jeg måtte fjerne den, det viste seg at jeg også ahdde hovnet opp innvendig pga reaksjonen på den så måtte fjerne den på gyn

Back
Topp