Noen erfaringer med Volvat Majorstuen?

Klara85

Betatt av forumet
Vi reiser på ferie på søndag, og jeg har bestilt en time på tirsdag til tidlig UL (7+6) ved Volvat på Majorstuen. Er det noen som har vært der og som vil dele sine erfaringer?
 
Jeg var der to ganger med førstemann, først uke 7+3 og deretter uke 12. Var da hos Helena Enger og var veldig fornøyd. Tok seg god tid til å se og forklare og svare på spørsmål fra en litt forvirret førstegangsgravid.

Derfor bestilte jeg også der når jeg hadde tidlig UL 7+5 nå. Da hadde vi siste timen kl 20 og var hos ei annen jeg ikke husker navnet på. Hun var rask og gjorde jo det hun skulle, men ga ingen god følelse slik jeg hadde med første.. Neste UL har jeg bestilt på aleris..
 
Jag har varit där flera gånger och upplever dem som seriösa och duktiga!
 
Jeg var der to ganger med førstemann, først uke 7+3 og deretter uke 12. Var da hos Helena Enger og var veldig fornøyd. Tok seg god tid til å se og forklare og svare på spørsmål fra en litt forvirret førstegangsgravid.

Derfor bestilte jeg også der når jeg hadde tidlig UL 7+5 nå. Da hadde vi siste timen kl 20 og var hos ei annen jeg ikke husker navnet på. Hun var rask og gjorde jo det hun skulle, men ga ingen god følelse slik jeg hadde med første.. Neste UL har jeg bestilt på aleris..

Ok! Jeg har time hos enn mannlig lege, så får se hvordan det går. Håper på en positiv opplevelse, som du hadde med din første. Det aller viktigste er å (forhåpentligvis) få bekreftet liv inni der :)
 
Back
Topp