Noen erfaringer med Ery-max? (antibiotika)

FancyPants

Forumet er livet
Fikk dere mye bivirkninger?

Jeg har vondt i magen og er kvalm, kjennes nesten ut som omgangssyke.. Vanlig bivirkning så vidt jeg vet.

I dag sliter jeg med stikkinger i lungene (rett bak/like under puppene) Og det er et konstant press der som gjør det tyngre å puste. Er det vanlig?

Ery-max er en av de få typene jeg faktisk ikke reagerer så ille på. MEN, jeg MÅ spise noe med potet hver gang jeg skal ta den..tar jeg f.eks bare ei brødskive sitter jeg et par timer med rennaræv[>:]

Ikke merket noe til brystpress, ikke står det noe på felleskatalogen om det heller. Så jeg ville tatt en telefon til legen jeg.

ORIGINAL: Kranglefanten

Ery-max er en av de få typene jeg faktisk ikke reagerer så ille på. MEN, jeg MÅ spise noe med potet hver gang jeg skal ta den..tar jeg f.eks bare ei brødskive sitter jeg et par timer med rennaræv[>:]

Ikke merket noe til brystpress, ikke står det noe på felleskatalogen om det heller. Så jeg ville tatt en telefon til legen jeg.

Kanskje det var derfor jeg ikke hadde så vondt da jeg tok de i går da, samtidig med potetmiddag? De jeg tok på dagen fikk jeg VELDIG vondt av iallfall.[&o]
 De funker veldig bra da, så jeg lider meg gjerne gjennom rekken med bivirkninger hvis det gjør at ørebetennelsen blir borte. (gule stafylokokker i ørene er NOT NICE)

Det presset slipper taket innimellom da, så kanskje jeg bare er litt hypokonder? Hehe, skulle ikke forundre meg at psyken min lager bivirkninger her..

Jeg går på dem selv akkurat nå.[&:][&:]
Har fått omgangssjuke av dem, ja. Drikker masse for å ungå å bli dehydrert.
Ikke stikking i lungene eller press der, men i pakningsvedlegget står det at en av bivirkningene de har (riktignok sjeldne) er pustevanske.
God bedring

Har fått det en gang, da jeg var 12 år, fikk så vondt i magen at jeg ikke klarte å gå, ble lagt inn. Trur en god del får bivirkning av de.

ORIGINAL: cathrine24

Har fått det en gang, da jeg var 12 år, fikk så vondt i magen at jeg ikke klarte å gå, ble lagt inn. Trur en god del får bivirkning av de.

sign

Merket ingen bivirkeninger av de jeg. Gikk på to sterke kurer etter hverandre da jeg hadde lungebetennelse som utviklet seg til mykoplasmainfeksjon.

Men hør meg legen om du er usikker[:)]

ORIGINAL: Eier av en gutt

Jeg går på dem selv akkurat nå.[&:][&:]
Har fått omgangssjuke av dem, ja. Drikker masse for å ungå å bli dehydrert.
Ikke stikking i lungene eller press der, men i pakningsvedlegget står det at en av bivirkningene de har (riktignok sjeldne) er pustevanske.
God bedring

Tusen takk!

Skjønner ikke at de skal ha SÅ sterke bivirkninger og fortsatt selges nesten. De burde jo finne et alternativ.[&:]

Ligger jo bare på sofaen og vrir meg, fordi det er så sinnsykt vondt i magen..

God bedring til deg også![:)]

Jepp, ble kjempekvalm og spydde ! [:'(]

Fikk noe annet da..Tror det heter Apocilin.

Back
Topp