Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har den og bar fornøyde med den til sønnen hvertfall![]()
Med nyfødtinnlegget er det ikke åpent i det heleHar hørt mange er fornøyd, men tror ikke den er gjort noe med på veldig mange år og derfor ville jeg heller gått for et nyere sete.
Den ser ut som den er mer åpen og gir mindre støtte enn den nyere fra maxi cosi.
Har selv gått for cybex.
Uansett må dere prøve i bilen deres og se hvilket sete som gir riktig helning
Hadde jeg skulle kjøpe nå, hadde nok jeg kjøpt en pebble og pga bilstol nr 2 ogDamen i butikken anbefalte andre stoler enn akkurat denne fordi de andre stolene var mye mer stødigere og hadde bedre beskyttelse om det skulle skje noe. Blir en maxi cosi pebble her, da basen kan brukes på sete for 13kg og oppover også [emoji3]
Pebble veier litt mer enn Cabriofix ja, men syns ikke den virker trang altså... det vil tiden vise, vi gikk for den [emoji846] Skal ha adapter på vognunderstellet så satser på lite bæring av setet her da [emoji28]Hadde jeg skulle kjøpe nå, hadde nok jeg kjøpt en pebble og pga bilstol nr 2 ogmen den virker mye trangere å har hørt den er litt tung.
Ja nei den er jo sikkert helt fin. Ville jo som sakt gått for den selv idagPebble veier litt mer enn Cabriofix ja, men syns ikke den virker trang altså... det vil tiden vise, vi gikk for den [emoji846] Skal ha adapter på vognunderstellet så satser på lite bæring av setet her da [emoji28]
Vi hadde Cabriofix til nr 2 så blir spennende å sammenlikne litt ihvertfall (om vi husker noe fra det da, er 5 år siden [emoji28]) [emoji5]Ja nei den er jo sikkert helt fin. Ville jo som sakt gått for den selv idagden bare ser trang ut, kanskje i forhold til cabriofixen. Vi og har vogn adapter, som er veldig praktisk, men blir en del løfting fordet
![]()