Noen erfaringer ang allergi ?

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
jeg har ei jente på 1 år.
Hun har vært mye forkjøla og tett egentligt helt siden hun ble født. For 3 uker siden var vi hos faren min, der er det en voksen hund og to søte små hvalper. Problemet er at de røyter veldig. Når vi var der ble Emma veldig tett, og vi var masse på legevakta for adrenalin. Til slutt havnet vi på sykehuset der vi var i 5 døgn og hun fikk oksygen noen av døgene. Legene mente det var virus, og rønken bilde viste fortetning på den ene lungen. Igår fikk vi brev fra sykehuset ang nytt rønken bilde og også time til allergipoliklinikk.

Kan dette hørres ut som allergi, eller er det tilfeldig? hun hadde også en del feber noen av dagene.
Hva skjer på allergi poliklinikken?

Kan høres ut som allergi/astma... Men det trenger jo ikke være det da [:)]

På poliklinikken vil de nok ta prikktest i ene armen hennes. De teste da for forskjellige ting man mistenlker hun kan være allergisk mot, forskjellige matvarer, dyr og trær om jeg husker riktig. Og støv/midd. Etterpå skal dere sikkert inn til en barnelege på samtale.

Lykke til [:)]

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

tusen takk. Får man svar på prikktesten med en gang ?

Ja, det gjør dere. Tar ca 10-20 min (om jeg ikke husker feil) før du får svar, for dere må inn igjen å får "lest" av svaret.

Back
Topp