noen erfaring med Letrozol

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
skulle tro jeg visste alt etter alle disse årene..men nei..på¨vårt aller siste forsøk som er fryseforsøk så er atter en gang ny medisin.
skulle ha fryseforsøk med letrozol skrev de...
noen som har brukt det? erfaring hva slags medisin det er?

Letrozol er egentlig en medisin mot brystkreft.
Etter lengre tids bruk fant de ut at mange av padientene plutselig ble gravide.
Senere forskning viser at medisinen stimulerer kroppen til bedre EL med bedre hormonbalanse.
Med Letrozol blir det naturlig syklus, og det er ko digg for å slippe mest mulig medisiner.

Jeg har selv tatt Letrozol en del ganger og blitt gravid, dog kortvarig..

Dette blir spennende! Masse lykke til! :D

Letrozol er egentlig en medisin mot brystkreft.
Etter lengre tids bruk fant de ut at mange av padientene plutselig ble gravide.
Senere forskning viser at medisinen stimulerer kroppen til bedre EL med bedre hormonbalanse.
Med Letrozol blir det naturlig syklus, og det er ko digg for å slippe mest mulig medisiner.

Jeg har selv tatt Letrozol en del ganger og blitt gravid, dog kortvarig..

Dette blir spennende! Masse lykke til! :D
takk for svar :) googlet til at det var medisiner til brystkreft så derfor skjønte jeg ikke så mye...
å ja det er jo herlig å slippe medisiner :)
men skeptisk til naturlig syklus siden det kan lande på feil dager da :/ og måtte utsette...den er jo kjip..regner ikke med de jobber i helger..

takk for svar :) googlet til at det var medisiner til brystkreft så derfor skjønte jeg ikke så mye...
å ja det er jo herlig å slippe medisiner :)
men skeptisk til naturlig syklus siden det kan lande på feil dager da :/ og måtte utsette...den er jo kjip..regner ikke med de jobber i helger..

Det kan bli avlyst ja.. 2/7 sjanse for det, men håper det går bra likevel!

skulle tro jeg visste alt etter alle disse årene..men nei..på¨vårt aller siste forsøk som er fryseforsøk så er atter en gang ny medisin.
skulle ha fryseforsøk med letrozol skrev de...
noen som har brukt det? erfaring hva slags medisin det er?

Jeg går på letrozol for andre gang nå. Første gang hadde jeg enkel dose letrozol ( 1 tablett per dag cd 3-7) det gav ikke eggløsning. Så fikk jeg doblet dosen, så satt spiren 2 pp med dobbelletrozol. Fødte en fantastisk prins :)

MASSE LYKKE TIL <3

Jeg har eggløsning av meg selv...så lurer på hvorfor jeg får det..
Jeg går på letrozol for andre gang nå. Første gang hadde jeg enkel dose letrozol ( 1 tablett per dag cd 3-7) det gav ikke eggløsning. Så fikk jeg doblet dosen, så satt spiren 2 pp med dobbelletrozol. Fødte en fantastisk prins :)

MASSE LYKKE TIL <3

Jeg hadde positiv eggløsning test for to dager siden! Men blør litt rosa idag, så skjønner lite Nå.. men mensen tuller vel litt etter forsøkene og sikkert siden jeg fikk positive tester og..

hmm, de er jo med å modne eggene regner med at der har noe med det å gjøre kanskje ? sa de ikke noe hva det skulle hjelpe for ? :)
Eggene mine ligger jo på frys ferdig befruktet!
Fikk bare mail at jeg skulle bruke det på fryseforsøket mitt

Back
Topp