Noen erfaring med gynekolog i Oslo?

Smurfine79

Betatt av forumet
Jeg bruker egentlig oslogynekologene, men tror de har feriestengt nå.
Fikk en liste med mange andre navn meste ligger på Majorstua. Noen som kan anbefale noen om "min" gyn er stengt for ferie?

Ingen? Hvordan kan jeg se om gyn jeg velger blir"gratis" åbeuke med henvisning.

Bor ikke i Oslo, men jeg googler gynekologene for å se om det står at de har offentlig refusjonsavtale. Her i Bergen har det fungert greit. Men ingen av de med offentlig avtale er enkle å komme til, noen måneders venting for det meste.

Jeg har gått hos *******, Holder til i Oscars gate i Homansbyen.de er hyggelig og har gitt god oppfølging ved spontanaborter og svangerskap. Og så har de kommunal avtale.

Last edited by a moderator:
Jeg bruker egentlig oslogynekologene, men tror de har feriestengt nå.
Fikk en liste med mange andre navn meste ligger på Majorstua. Noen som kan anbefale noen om "min" gyn er stengt for ferie?
Sniker litt fra marsforumet her :) Kan anbefale Majorstuaklinikken, dyktig eldre kar med masse erfaring :)

Last edited by a moderator:
Veldig fornøyd med smestadgynekologene. Har vært hos to forskjellige menn, og begge har vært veldig behagelige.

Da prøver jeg meg igjen ;) Ikke så lett å alltid huske alle regler :)

Har gått til en voksen mann på Smedstadgynkologene i mange år og er kjempe fornøyd. Har vært hos en yngre kvinne også, men hun var hardthendt og jeg likte ikke henne.

Jeg har vært hos en dame der, sikkerhet derfor jeg ikke var fornøyd. Men takk for tips, da skal jeg prøve en mann der om jeg jeg tester de ut igjen.

Back
Topp