Noen er mer syk enn andre...

Ho Mor

Forumet er livet
Har for andre gang vært innlagt på barneklinikken med Ida. Denne gang med mistanke om kikhoste. Hun har jo ikke rukket å bli vaksinert mot det enda. Ble innlagt på tirsdag etter gjentatte hostekuler som fører til pustebesvær og oppkast[:(] Vi får ikke svarene på blodprøvene før neste uke... Men er kommer hjem i dag fordi hhun er mye bedre[:)] Har fått inahlator med adrenalin hver fjede time siden tirsdags kveld. Nå håper jeg mine barn har tenkt å holde seg friske! [&:]

ORIGINAL: Ho Mor

Har for andre gang vært innlagt på barneklinikken med Ida. Denne gang med mistanke om kikhoste. Hun har jo ikke rukket å bli vaksinert mot det enda. Ble innlagt på tirsdag etter gjentatte hostekuler som fører til pustebesvær og oppkast[:(] Vi får ikke svarene på blodprøvene før neste uke... Men er kommer hjem i dag fordi hhun er mye bedre[:)] Har fått inahlator med adrenalin hver fjede time siden tirsdags kveld. Nå håper jeg mine barn har tenkt å holde seg friske! [&:]

uff [:(]  noen har skikkelig uflaks.  håpe det går bra da og at alt løser seg

vi har fått all din flaks tror jeg, for det verste lisbethina har vært er litt oppkast og feber, aldri vært værre syk en det

Takk fojr god bedring[:)] Var lite kjekt å tvinge henne til å puste mef maske i ti min hver fjerde time. Men un slipoer i allefall å ha masken med hjerm[:D]

uuuffaa, stakkars lita pie. det er så fælt med syke barn [:o]

Huffda...ikkje nåke kjekt når det blir så masse sjukdom...masse god bedring til dere[:)]

Back
Topp