Noen er ikke glad i privatliv hvertfall..

bcv

Elsker forumet
Skulle gå opp på soverommet og legge vesla og derfra ser vi rett inn i stuevinduet til naboen. Der står de i evas drakt midt i stua og holder på med sitt. Er ikke første gang heller..De løper rundt huset om sommeren pip nakne etter hverandre og har sex i stampen utenfor huset. Normalt eller? Her snakker vi TETT byggefelt med masse barn!

Hva de bdriver med i DERES hus er da deres sak.. Barn rundt eller ei.. Jeg går også naken rundt i huset.. Om naboene føler en trang til å kikke på det "hele sommeren" så får de værsågod da..

Bouncing buttplug skrev:
Hva de bdriver med i DERES hus er da deres sak.. Barn rundt eller ei.. Jeg går også naken rundt i huset.. Om naboene føler en trang til å kikke på det "hele sommeren" så får de værsågod da..

Lukker du ikke igjen gardiner etc? 

AnaBanana skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Har ikke gardiner i stua atm.. Ikke det at det er så god innsikt i huset vårt uansett, men man vet aldri.. Om jeg vil ha sex i stua mi så har jeg sex i stua mi!!

Kanskje de liker "spenningen" med at noen kan se inn?

Bare lukk gardinene dine, så slipper du å se vet du 

får ikke lov å gå naken i stua hvor det er vinduer jeg

Bouncing buttplug skrev:

AnaBanana skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Har ikke gardiner i stua atm.. Ikke det at det er så god innsikt i huset vårt uansett, men man vet aldri.. Om jeg vil ha sex i stua mi så har jeg sex i stua mi!!

Tenker ikke på unger etc som kan titte rett inn? Jeg dømmer ikke altså, sitter her og ler litt for meg selv.. Haha  Jeg hadde dødd på meg om noen så meg i en hot hanky panky situasjon.

AnaBanana skrev:

Bouncing buttplug skrev:

AnaBanana skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Tenker ikke på unger etc som kan titte rett inn? Jeg dømmer ikke altså, sitter her og ler litt for meg selv.. Haha  Jeg hadde dødd på meg om noen så meg i en hot hanky panky situasjon.

Deet skulle jeg likt å se! Stua er for det første i andre etasje, og de aktuelle sexstedene ligger naturlig skjult for vinduene

Wow, det tror jeg at jeg hadde reagert på altså, hvis det er så tett område. Jeg kan godt gå naken imellom stue, bad og gjesterom hvor vi har klærne våre, men vi har jo gardiner og det er ikke akkurat tett her (hahaha), men en nabo som går fordi i rett lysforhold kan vel få et glimt om de er uheldige og stirrer inn rett vindu til rett tid, men når vi f.eks. har oss i stua så lukker vi jo gardinene. Det gjør vi forresten ofte uansett, for å holde ute sol hvis den plager oss, eller hvis vi bare vil ha det litt lukket.

Virker som de liker tanken på at folk kan se dem da. Er ikke første gang.. I tillegg kan han mannen bare stå i vinduet og dra den.....! Det synes jeg er ekkelt da, naboen her som observerte det en dag... I tillegg driver de med veldig rar "yoga" som handler om å stikke rumpa inntil vinduet... Så om dette er normalt for noen her inne så vet ikke jeg ;)

Jeg går mye naken. Jeg har ikke noe å skjule. Om jeg har noe folk ikke har sett før er det på tide at de får se det nå.  Nå skal det sies at vi kun har 3 nabohus. Og de har ikke direkte innsyn til oss.

MEN, vi driver ikke yoga med rumpa inntil vinduet eller noe sånn. Ikke onanerer vi foran vinduet heller. Det er ALT for sært!

Kallenavn** skrev:

bcv skrev:
Virker som de liker tanken på at folk kan se dem da. Er ikke første gang.. I tillegg kan han mannen bare stå i vinduet og dra den.....! Det synes jeg er ekkelt da, naboen her som observerte det en dag... I tillegg driver de med veldig rar "yoga" som handler om å stikke rumpa inntil vinduet... Så om dette er normalt for noen her inne så vet ikke jeg ;)

Ekkelt....Ekstremt unormalt vil jeg påstå!!

sign!

bcv skrev:

Helt greit å ville ha litt spenning, men det der hadde jeg ikke likt at barna mine skulle vært tilskuer til.

bcv skrev:

DET er unormalt..

Nei, de må bare drive på. Men tenker på at det bor mange barn rundt her og jeg er bare glad jeg fikk ned rullegardina fort nok før vesla fikk øye på noe! 

Du får ta noen bilder, sladde ansiktet og legge i postkassa deres. Skal se de slutter da ;)

Dramadama skrev:
Du får ta noen bilder, sladde ansiktet og legge i postkassa deres. Skal se de slutter da ;)

Haha, ikke dumt :p

Vestlandstaus skrev:
Jeg går mye naken. Jeg har ikke noe å skjule. Om jeg har noe folk ikke har sett før er det på tide at de får se det nå.  Nå skal det sies at vi kun har 3 nabohus. Og de har ikke direkte innsyn til oss.

MEN, vi driver ikke yoga med rumpa inntil vinduet eller noe sånn. Ikke onanerer vi foran vinduet heller. Det er ALT for sært!

Akkurat samme her!

Back
Topp