NOEN DYREGLADE HER?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Sitter her nede i Tyrkia da.. Her bor alle katter og hunder på gaten. De fleste klarer seg ganske bra. Får litt mat her og der og kattene lever mest av søppelkassene. Utrolig trist å se for meg som er så utrolig glad i dyr. Jeg blir helt knust.
Og her om dagen dukket det opp en liten pus på bare noen uker hjemmes hos oss i leigligheten. Den var bitteliten og var bare ute etter et hjem. Vi kan jo ikke ta den inn og hive den ut om 1 uke igjen. Den holder til på et hotell. Står og skraper på ruta og skriker og vil inn. Vil bare ha kos. Men de kan ikke ha den der heller og har tenkt å ta den med i bilen og kjøre den langt bort så den ikke finner tilbake. Hva skal jeg gjøre??!!
Den er jo bare bebyn.

Hilsen trist.

Det er kjempe trist, men dessverre helt vanlig i mangen land. Men du må forall del ikke ta i dem når du er gravid!

Nupp du bør ikke klappe katter i utlandet nå når du er gravid.

Jeg er kjempeglad i dyr jeg. Vi har i hauger og spann (bor på gård da[:D]). Det er nok ikke noe du kan gjøre for den lille pusen. Desverre er det slik mange steder (også i Norge) at dyrene går for lut og kaldt vann. Særlig er katter utsatt.

Var i Indonesia for noen år siden og der aulet det med katter og løshunder. Rarere katter er det lenge siden jeg har sett, men det var visst slik de skulle se ut. Lange spisse hoder og spinkle kropper og ben. Ikke runde hoder og kraftig kropp som hos den norske gatebastarden[;)]. Mat hadde de nok av der vi var, for de spiste av offergavene som hinduene satte ut på gaten. Rikelig og fersk mat hele tiden[;)]

Back
Topp