noen drammen jenter her med termin i juli ??:)

Jeg er fra lier/drammen .. Men flyttet derfra for 1.5 år siden.
Men bor bare 35 min unna og jobber fortsatt i drammen i helger og familien er der så er der hvertfall 1 gang i uka hehe
 
Jeg bor i Lier helt på grensen til Drammen og jobber til vanlig i Drammen (er sykemeldt). Har termin i midten av juli.
 
Vi bestemte oss idag faktisk, for å søke fødeplass drammen. Har vinglete mye mellom kongsberg og drammen men idag bestemte vi oss hehe
 
Jeg har også termin midten av juli:) nærmere bestemt 16 juli, skal du føde i Drammen?

Jeg har også termin 16 juli og skal føde på Drammen, har ikke hatt OUL enda så mulig termin blir flyttet litt men regner ikke med mange dager endring.
 
Jeg skal føde på kongsberg, fødte første barnet der også! Veldig fornøyd!

Grunnen til at vi velger drammen er fordi første fødselen min endte med haste keisersnitt og nr 2 endte nesten likt..
Derfor tar vi ikke sjansen da kongsberg ikke har samme kvalifikasjoner mtp akutte fødseler som drammen :)
 
Men barsel er sikkert mye bedre :)
Men nå skal jeg bare føde også hjem hehe. . Max 1 natt :)
 
Jeg har også termin 16 juli og skal føde på Drammen, har ikke hatt OUL enda så mulig termin blir flyttet litt men regner ikke med mange dager endring.

Hihi morro! Kanskje vi sees på føden:p var på oul der forrige uke.. Veldige flinke og hyggelige der :) er jo selv født der så litt morsomt å føde egne barn der også..
 
En uke etter dere jeg da med termin 21 el 23 juli haha..
Skal på oul 25.feb så vet termin datoen da :)
 
skjønner, når har du termin da ?? :)

21 eller 23 juli hehe :)
Får vite korrekt når vi er på oul 25.feb :)
Men blir en av de to pga ivf så de rikker ikke noe på termin ved oul. .
 
Back
Topp